"Pokud se podíváme na sezonu, tak z ní můžeme odvodit, že to [vynechání Le Mans], mělo velký vliv. Ale já bych byl opatrný. Myslím, že bychom měli vidět i jisté rozdíly. Vloni jsme v DTM neměli dostatečně konkurenceschopný balík. I proto jsem nemohl získat víc.
Myslím si, že pokud děláte dvě věci, tak je stále můžete dělat dobře. Záleží od dobré přípravy a počtu odjetých testovacích kilometrů. Myslet si, že dojedete do Le Mans a bez testů budete na úrovni ostatních, je bláhové. Vždy jsem byl zvyklý mít dva týmy, se kterými jsem spolupracoval. Jednou jste tam a jednou zase jinde.
Pokud by byla možnost, tak bych pochopitelně rád jezdil oboje. Nakonec tohle je ale rozhodnutí, které dělá Audi. Není to tak, že bychom my jako jezdci přišli a řekli si. Vše musí sedět do sebe. Auto DTM je pro mě snažší dostat na limit než auto Le Mans. S DTM se jezdí relativně jednodušeji, protože auto je velmi dobře vyvážené. To je sice auto Le Mans také, ale je to o drobnostech.
Mike v A4 DTM
V DTM je velmi důležité, aby v kvalifikaci všechno vyšlo. To je rozdíl [ve s rovnání s Le Mans]. Auto DTM a prototyp LMP1 si nejsou tak vzdáleny, jak si mnozí myslí. Mluvím zde o výkonu brzd a podobných parametrech. Já jsme měl možnost s oběma pěkných pár let jezdit a přesedání mi nikdy nečinilo velké problémy.
Pokud jezdíte s oběma vozy pravidelně, tak změny nečiní moc velký problém. Pokud byste ale s jedním nebo druhým autem nejeli měsíce, pak by to problém byl," zakončil šampion Le Mans i DTM.