Týmy v DTM dostanou k otestování naprosto stejný systém, který funguje v F1. To znamená, že horní klapka na zadním přítlačném křídle se bude dát sklopit, což sníží aerodynamický odpor vozu na rovince. Díky tomu budou moci vozy dosahovat vyšších maximálních rychlostí a zlepší se tak předjíždění. Umožnění použití systému je totiž pouze pro vůz, který jede v těsném závěsu (pod 1s) za jiným autem.
Více o celém systému si přečtěte zde. Týmy budou funkčnost systému u kapotovaných aut testovat příští týden ve Španělsku, nicméně pokud by se systém osvědčil, jeho zavedení na sebe nenechá dlouho čekat. V takovém případě bychom se ho dočkali již od prvního závodu letošního roku na Hockenheimringu.
Předjíždění by mohlo být v budoucnu v DTM jednoudšší díky možnosti při jízdě v závěsu sklopit jeden element zadního křídla a snížit tak odpor na rovince