Ide: Musím si udržet chladnou hlavu

iM2, 15. května 2012, 21:08 Google+

Jezdec týmu AF Corse Ferrari, Enzo Ide, ve svém domácím závodu na okruhu v Zolderu získal smíšené výsledky. Za ne úplně podařeným víkendem stojí technické problémy a také to, že se jezdci nepodařilo získat optimální grip z vozu za proměnlivých podmínek, které o víkendu panovaly.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Castellacci/Ide

Castellacci/Ide | foto: JohnRourke/SRO

Sdílejte článek

20 letý Belgičan v hlavním závodu získal spolu se svým kolegou, Francescem Castellacim, s jejich Ferrari 458 Italia jedenácté místo. První opravdovou zkouškou byla o víkendu kvalifikace, ve které se Ide bez problémů dostal do Q2 a jeho kolega pak vyjel 12. místo na roštu. "Je to škoda, ale lehká trať nám to neulehčila," řekl Enzo Ide.

V sobotním kvalifikačním závodu jezdcům naděje na dobrý výsledek zhatila poškozená matice kola. "Výsledkem této povolené matice bylo, že jsme ztratili kolo, že jsme museli startovat z boxů, což nebylo ideální. Ale nevzdali jsme to, a hodně jsme na to tlačili. Dojeli jsme sedmí a když se teď zpětně podívám, kolik času jsme kvůli té matce ztratili, tak si myslím, že jsme mohli klidně mít na podium."

Podium bylo cílem posádky i v neděli, to se ale nepodařily jiné věci. "Bylo mokro, ale už přestalo pršet," popisuje Enzo podmínky těsně před startem. "Rozhodli jsme se pro slicky, což byl trochu risk. Ukázalo se ale, že to nebyla dobrá volba. Startoval jsem z mokré části trati, tedy zleva. Hned jsem ztratil několik míst kvůli slikům a kvůli tomu, že jsme na mokré a chladné trati neměl dobrý grip."

"I tak jsem ale měl zůstat klidný. Místo toho jsme šel do souboje a udělal jsem chybu. Vlastně za takovýchto podmínkem byste potřebovali mít chladnou hlavu, na to potřebujete zkušenosti. To je něco, v čem se ještě musím zlepšit. Až po mé chybě jsem konečně našel správný rytmus, ale sekundy již byly ztraceny. Můj kolega byl navíc během jeho stintu vytlačen z trati. Takže naše 11. místo bylo asi maximem. Hodně jsme se toho zde naučili a budeme pokračovat ve Španělsku. Mnohokrát děkuji všem, kteří přišli sem na okruh, aby mě podpořili."

Vytisknout

Diskuze: Ide: Musím si udržet chladnou hlavu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Audi, Formule E

Formule 1 versus. Formule E: F1 zaznamenala nižší sledovanost

Ferrari 488GTE týmu Scuderia Corsa s posádkou Christina Nielsen, Brett Curtis, Alessandro Balzan

Nezapomenutelný souboj mezi Ferrari a Fordem pokračuje

Mercedes

Mistrovství světa Formule E 2021: Kalendář závodů znovu revidován

Stáj DS Virgin Racing odhaluje před prvním závodem druhé sezóny mistrovství Formule E FIA nový design svých vozů, v nichž se piloti Sam Bird a Jean-Eric Vergne poprvé objeví během posledních testovacích jízd 24.–25. srpna v Donington Parku.

Vývoj ve Formuli E: Velká čtyřka Mercedes, Porsche, BMW a Audi na startu

start

DTM ruší zahajovací závod v Rusku a zkracuje kalendář

Toyota GR010 Hybrid s celkovým výkonem omezeným hranicí 500 kW (680 koní) pro šampionát WEC a závod 24h Me Mans

Toyota představila GR010 Hybrid Le Mans Hypercar s výkonem 680 koní

reklama

Doporučujeme

Scheider, Timo

Audi se na Lausitzringu trápilo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nezapomenutelný souboj mezi Ferrari a Fordem pokračuje

  2. Formule 1 versus. Formule E: F1 zaznamenala nižší sledovanost

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud