Nová generace závodních prototypů jménem DPi dominovala čtyřiadvacetihodinovce v Daytoně, zatímco tradiční vozy LMP2 na tyto speciály ztrácely. Aby byla hlavní kategorie prototypů vyrovnaná, IMSA využila svých tradičních nástrojů v rámci vyrovnání výkonnosti – tzv. Balance of Performance.
Vítězný Cadillac DPi-V.R bude mít větší restriktor motoru a o sedm litrů menší kapacitu nádrže. Zároveň byl zmenšen restriktor tankovací hadice, což potkalo i Nissan a většinu týmů s prototypem LMP2. Menší sílu turba budou mít Mazda a Nissan.
O část turboefektu přišlo i BMW M6 v kategorii GTLM, které však dostalo desetikilovou úlevu v celkové váze. S váhou se velmi experimentovalo v kategorii GTD, kde Acura zhubla o 20 kg, zatímco vozy Ferrari 488 a Lexus RC F přibraly 10 kg. Lexus bude mít mimo jiné společně s Lamborghini Huracan větší restriktory motoru.
Efekt těchto změn bude k vidění během kolektivních testů v Sebringu, kam je přihlášeno 34 závodních speciálů. V kategorii P se představí deset prototypů, naopak v PC se ukáže jediná ORECA FLM09, což je důsledek historicky poslední sezony této kategorie. V GTLM budou všichni zástupci letošní sezony – Corvette, BMW, Ferrari, Ford a Porsche. Patnáctičlenné pole bude mít kategorie GTD.
Seznam přihlášených na kolektivní testy ZDE