Čína: Vypjatou kvalifikaci získává Porsche, Fordu patří první řada v LMGTE

iM1, 5. listopadu 2016, 10:00 Google+

Na sluncem zalité trati v čínské Šanghaji se s mírným zpožděním konala kvalifikace na předposlední závod WEC.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pole Position v Šanghaji patří Porsche 919 Hybrid posádky Brendon Hartley, Timo Berhard, Mark Webber

Pole Position v Šanghaji patří Porsche 919 Hybrid posádky Brendon Hartley, Timo Berhard, Mark Webber | foto: Porsche

Sdílejte článek

Kolize v doplňkových závodech a následná oprava pošramocené bariéry pozdržely start kvalifikace. V ní si několik pilotů neporadilo s limity trati, byly jim anulovány časy a pro některé z nich to znamenalo absolvování dodatečných stintů.

- Nejrychlejší kvalifikační průměr patří dvojici Brendon Hartley, Mark Webber a má hodnotu 1:44,462 min. Právě Brendon Hartley byl jedním z hříšníků, který kvůli překročení traťových limitů musel znovu usednout za volant svého prototypu a znovu se vydat na boj s časem.

- Dvojice Sébastien Buemi a Kazuki Nakajima (Toyota #5) se časem o 0,060 sec. horším (1:44,522 min.) probojovala na druhou startovní příčku.

- Třetí tovární tým obsadil třetí pozici na startu závodu. Dvojice Oliver Jarvis a Loic Duval ve voze Audi #8 dosáhla času 1:44,610 min.

- Toyota #6 se s časem 1:44,810 min. postaví do čtvrtého startovního slotu

- Ze třetí řady odstartuje Audi #7 (1:44868 min.) a Porsche #2 (1:45,051 min.)

- Pro Porsche #2 je šestá pozice na startu smolná. Byť posádka dosáhla na lepší průměrný čas, byla penalizována za překročení limitu spotřeby paliva.

- Tým ByKolles postihly v kvalifikaci technické problémy a proto pole position soukromých LMP1 „překvapivě“ získává Rebellion Racing #13

- Nejrychlejší LMP2 je ze stáje Manor (#44), Alex Lynn a Matt Rao dosáhli časového průměru 1:54,225 min.

- v první řadě je na startovním roštu doplní Signatech Alpine #36 (1:54,382 min)

- ze třetího místa mezi slabšími prototypy odstartuje Colonelův ESM (#30) a to díky nováčkům Seanu Gelaelovi a Tomu Blomqvistovi, kteří byli o pouhých 0,016 sec. pomalejší (1:54,398 min.)

- Nejrychlejšími vozy LMGTE jsou oba Fordy GT, které se vedle sebe postaví do první řady této kategorie. Andy Priaulx a Harry Tincknell (#67) dosáhli na kombinovaný čas 2:01,391 min. Jejich týmoví kolegové Olivier Pla, Stefan Mücke (#66) byli pomalejší o 0,137 sec. (2:01,528 min.)

- Lídři šampionátu (Marco Sorensen, Nicki Thiim) ve voze Aston Martin #95 zaostali na třetím místě o 0,649 sec. (2:02,040 min.)

- Vedle Astonu se na čtvrté místo postaví rychlejší z vozů Ferrari (#51)

- Páté pole position sezóny a třetí v řadě, to je výkon amatérské dvojice Paul Dalla Lana, Pedro Lamy (Aston Martin #98), která zkombinovala čas 2:04,997 min.

- Hlavní kandidáti na jezdecký titul mezi amatéry, Francois Perrodo, Emmanuel Collard, Rui Aguas (AF Corse Ferrari #81), zaostali na druhém místě o 0,337 sec. (2:05,334 min.)

 

Výsledky kvalifikace na závod v Šanghaji naleznete ZDE.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Čína: Vypjatou kvalifikaci získává Porsche, Fordu patří první řada v LMGTE

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso ve spolupráci s Toyota Gazoo Racing pokračuje v testech na dakarskou rallye

Fernando Alonso s Toyota Gazoo Racing testuje na DAKAR!

Toyota GR Supra GT4

Toyota GR Supra GT4 bude v prodeji od roku 2020

Štěstí přálo vozu č. 8 v závodě 24 hodin Le Mans mírou vrchovatou

Po 24 hodinách rozhodlo v Le Mans o vítězi pouhých 17 vteřin

Speciální barevné provedení závodních vozů týmu Ford Chip Ganassi Racing oslavuje minulé i současné úspěchy značky v Le Mans

Tovární Ford jede naposledy do Le Mans. Prozradil něco ze zákulisí

reklama

Doporučujeme

Porsche 919 Hybrid posádky Brendon Hartley, Timo Berhard, Mark Webber

Čína: Volné jízdy - Porsche to myslí s obhajobou titulu vážně

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud