Čína: Vypjatou kvalifikaci získává Porsche, Fordu patří první řada v LMGTE

iM1, 5. listopadu 2016, 10:00 Google+

Na sluncem zalité trati v čínské Šanghaji se s mírným zpožděním konala kvalifikace na předposlední závod WEC.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pole Position v Šanghaji patří Porsche 919 Hybrid posádky Brendon Hartley, Timo Berhard, Mark Webber

Pole Position v Šanghaji patří Porsche 919 Hybrid posádky Brendon Hartley, Timo Berhard, Mark Webber | foto: Porsche

Sdílejte článek

Kolize v doplňkových závodech a následná oprava pošramocené bariéry pozdržely start kvalifikace. V ní si několik pilotů neporadilo s limity trati, byly jim anulovány časy a pro některé z nich to znamenalo absolvování dodatečných stintů.

- Nejrychlejší kvalifikační průměr patří dvojici Brendon Hartley, Mark Webber a má hodnotu 1:44,462 min. Právě Brendon Hartley byl jedním z hříšníků, který kvůli překročení traťových limitů musel znovu usednout za volant svého prototypu a znovu se vydat na boj s časem.

- Dvojice Sébastien Buemi a Kazuki Nakajima (Toyota #5) se časem o 0,060 sec. horším (1:44,522 min.) probojovala na druhou startovní příčku.

- Třetí tovární tým obsadil třetí pozici na startu závodu. Dvojice Oliver Jarvis a Loic Duval ve voze Audi #8 dosáhla času 1:44,610 min.

- Toyota #6 se s časem 1:44,810 min. postaví do čtvrtého startovního slotu

- Ze třetí řady odstartuje Audi #7 (1:44868 min.) a Porsche #2 (1:45,051 min.)

- Pro Porsche #2 je šestá pozice na startu smolná. Byť posádka dosáhla na lepší průměrný čas, byla penalizována za překročení limitu spotřeby paliva.

- Tým ByKolles postihly v kvalifikaci technické problémy a proto pole position soukromých LMP1 „překvapivě“ získává Rebellion Racing #13

- Nejrychlejší LMP2 je ze stáje Manor (#44), Alex Lynn a Matt Rao dosáhli časového průměru 1:54,225 min.

- v první řadě je na startovním roštu doplní Signatech Alpine #36 (1:54,382 min)

- ze třetího místa mezi slabšími prototypy odstartuje Colonelův ESM (#30) a to díky nováčkům Seanu Gelaelovi a Tomu Blomqvistovi, kteří byli o pouhých 0,016 sec. pomalejší (1:54,398 min.)

- Nejrychlejšími vozy LMGTE jsou oba Fordy GT, které se vedle sebe postaví do první řady této kategorie. Andy Priaulx a Harry Tincknell (#67) dosáhli na kombinovaný čas 2:01,391 min. Jejich týmoví kolegové Olivier Pla, Stefan Mücke (#66) byli pomalejší o 0,137 sec. (2:01,528 min.)

- Lídři šampionátu (Marco Sorensen, Nicki Thiim) ve voze Aston Martin #95 zaostali na třetím místě o 0,649 sec. (2:02,040 min.)

- Vedle Astonu se na čtvrté místo postaví rychlejší z vozů Ferrari (#51)

- Páté pole position sezóny a třetí v řadě, to je výkon amatérské dvojice Paul Dalla Lana, Pedro Lamy (Aston Martin #98), která zkombinovala čas 2:04,997 min.

- Hlavní kandidáti na jezdecký titul mezi amatéry, Francois Perrodo, Emmanuel Collard, Rui Aguas (AF Corse Ferrari #81), zaostali na druhém místě o 0,337 sec. (2:05,334 min.)

 

Výsledky kvalifikace na závod v Šanghaji naleznete ZDE.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Čína: Vypjatou kvalifikaci získává Porsche, Fordu patří první řada v LMGTE

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Audi nemá důvod něco měnit, ponechává si tak stejnou jezdeckou sestavu

Audi potvrdilo jezdeckou sestavu DTM pro příští rok

Většina jezdecké sestavy BMW pro příští sezonu DTM je známá

BMW potvrdilo pět jezdců pro příští rok

Ekström, Mattias

Vrátí se Ekström do DTM v roce 2019?

Farfus, Augusto

Augusto Farfus odchází z DTM, kde jej uvidíme?

Gary Paffett nakonec svedl souboj o titul s René Rastem

Hockenheimring: Rast vítězí v závodě, Paffett si připisuje titul mistra!

René Rast získává další vítězství, už páté v řadě!

Hockenheimring: Rast vyhrává sobotní závod a v boji o titul tak jsou tři jezdci

reklama
reklama

Doporučujeme

Porsche 919 Hybrid posádky Brendon Hartley, Timo Berhard, Mark Webber

Čína: Volné jízdy - Porsche to myslí s obhajobou titulu vážně

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud