Poslední závod sezony byl odstartován za safety carem, který na trati objel tři kola, poté byl závod ještě v prvních třech zatáčkách pod žlutými vlajkami. Proč? Dohodli se tak jezdci, týmy a pořadatelé šampionátu po včerejší chaotické kvalifikaci.
Paffett převzal vedení od svého značkového kolegy po prvních zastávkách, když di Restu zdržela pomalejší výměna jeho pravého zadního kola. Di Resta se pak dostal pod tlak Tima Scheidera a Martina Tomczyka z Audi. Nicméně po nehodě mezi Mikem Rockenfellerem a Susie Stoddart, kdy musel být závod zastaven, zbývalo už jen šest minut a bylo takřka jasné, že by Paula o titul musela připravit jen velká smůla.
Za Tomczykem dojel Miguel Molina. Jamie Green byl šestý, když po dlouhou dobu kroužil na třetím místě. Pak však ztratil, když ho Martin Tomczyk předjel krátce poté, co oba vykonali svoje druhé zastávky v boxech. Toho využil Scheider, který se po zastávce vrátil před oba jezdce, kteří mezi sebou bojovali. Markus Winkelhock byl sedmý, za ním Skot Coulthard. Ten si zajistil svůj první bod během první sezony v DTM.
David jel během počáteční fáze závodu jako šestý, pak byl však přibržděn Brunem Spenglerem. Když všichni zajeli ke druhým zastávkám, tak byl David desátý. Pak se posunul na deváté místo, když Olivier Jarvis najel ve třetí zatáčce na nějaké trosky. Těsně před cílem ještě David předjel Mattiase Ekströma, za kterým jezdil dlouho v závěsu.
Spengler, který do závodu nastupoval jako průběžně vedoucí muž DTM, dojel třináctý. Kanaďan však musel startovat ze zadních pozic poté, co měl nehodu v kvalifikaci. Zkusil zvolit radikální strategii, když zastavil ke dvěma zastávkám poměrně brzy. To se však nevyplatilo. Nakonec tak v šampionátu skončil až za di Restou a Paffettem jako třetí.
výsledky doplníme..