Mike Hezemans, Anthony Kumpen, Jos Menten a Kurt Mollekens přivezli svou Corvette C6R do cíle s náskokem 11 kol na Maserati MC12 stáje Vitaphone DHL. Posádku druhého vozu tvořili Alessandro Pier Guidi, Stephane Lemeret, Carl Rosenblad a Vincent Vosse. Fantastické třetí místo získalo Audi R8 LMS týmu Phoenix Racing s posádkou Marcel Fässler, Henri Moser, Alex Margaritis a Marc Basseng.
Souboj o čelo závodu se po dlouhou dobu odehrával mezi třemi vozy Maserati MC12 stáje Vitaphone a třemi Corvette stájí Sangari Team Brazil (ve čtvrté hodině vůz boural v zatáčce Raidillon, to znamenalo odstoupení), PK Carsport a STR. V průběhu závodu se rozpršelo, což očividně svědčilo Maseratim stáje Vitaphone. Těsně před půlnocí skončilo Maserati se startovním číslem 1 v bariéře. Vůz byl dopraven zpět do boxů, jenže oprava se protáhla a stroj se vrátil na trať až ve tři hodiny ráno. Oprava poničené bariéry zabrala asi hodinu, to se jezdilo za safety carem.
Vůz 33 stáje Vitaphone ztratil čas, když musel opravovat po jedné z kolizí. Mezitím se odehrál neuvěřitelně těsný souboj o každou vteřinku mezi vozy 2 (Maserati), 3 a 4 (Corvette). Zprvu vedla Corvette stáje STR (startovní číslo 3), následně si malý náskok v čele vytvořila Corvette PK Racingu (4). Tým Vitaphone přišel v té době o svůj druhý vůz, když jejich Maserati (2) tvrdě narazilo ve vysoké rychlosti do bariéry.
Na čele se tak hřála hned dvojice Corvette. Ale v posledních třech hodinách začala mít Corvette týmu STR (3) problémy s olejem. Tým byl nucen povolat vůz do boxů, kde už zůstal (na posledních pár kol se na trať vrátili). Z vítězství se tak mohla radovat posádka Corvette týmu PK Carsport, která odjela bezchybný závod. Druhou příčku obsadilo Maserati MC12 (33), které po opravě nemělo jediný problém. Třetí místo ve třídě GT1 získal Nissan GT-R. Ve třídě GT2 získalo vítězství Ferrari zásluhou posádky Bruni, Vilander, Melo, Companc.
Kompletní výsledky naleznete
zde