Posádka stáje Vitaphone sváděla na trati souboj s Mikem Hezemansem a Fabriziem Gollinem. Nakonec se přes posádku Corvette C6R dostali Bertolini s Bartelsem až v boxech. První posádce mistrovského týmu s vozy Maserati se totiž výborně povedl prostřední stint, kdy Bartels zajížděl excelentní kola.
Pro Phoenix Carsport Corvette team to byl flustrující závod, když to v jednu chvíli dokonce vypadalo, že se posádkám podaří získat double, ale nakonec z toho bylo pouze druhé a páté místo v cíli. Marcel Fassler a Jean-Denis Deletraz, kteří získali až páté místo, totiž podlehli hned dvěma Aston Martinům. Ten první byl stáje Jetalliance a za volantem byl brněnský vítěz Karl Wendlinger a druhý pilotoval Allan Simonsen a patřil stáji Gigawave.
Aston Martin v rukou Wendlingera se Sharpem měl dokonce na vítězství. Karl s ním dominoval hned od úvodních metrů závodu, k první zastávce přijel s pěti sekundovým náskokem na Hezemanse a zbytek pole ztrácel dokonce ještě víc. Ostatní jezdci se totiž snažili najít cestu, jak předjet Xavier Maassena v Corvette týmu Selleslagh, kterému se přehříval jeho vůz.
Krátce po první zastávce dorazil Sharp do Villeneuvovi šikany, jenže jeho pneumatiky byly ještě moc studené. Sharp vůz nezvládl a na výjezdu se lehce otřel o zeď. Bylo to ale dostačující k tomu, aby musel zpět ke svým mechanikům na opravu. Následovala krásná stíhací jízda obou pilotů stáje Jetalliance.
Na šestém místě závod dokončili Xandi Negrao a Miguel Ramos v druhém Vitaphone Maserati, jen kousek před Gregem Franchim a Vincentem Vossem, kteří sedlali Saleen stáje Larbre.
Třídu GT2 opanovali Gianmaria Bruni a Toni Vilander ze stáje AF Corse, kteří tak potvrdili zisk titulu ve slabší třídě.
Celkové pořadí po dvou hodinách:
1. GT1 Bertolini/Bartels Maserati MC 12 2:00:47.551
2. GT1 Hezemans/Gollin Corvette Z06 + 7.152
3. GT1 Wendlinger/Sharp Aston Martin DB9 + 10.179
4. GT1 Simonsen/Peter Aston Martin DB9 + 10.539
5. GT1 Fassler/Deletraz Corvette Z06 + 29.230
6. GT1 Negrao/Ramos Maserati MC 12 + 45.041
7. GT1 Franchi/Vosse Saleen S7 + 45.699
8. GT1 Bobbi/Lamy Maserati MC 12 + 1 lap
9. GT2 Bruni/Vilander Ferrari F430 + 3 laps
10. GT2 Malucelli/Ruberti Ferrari F430 + 3 laps
11. GT2 Lieb/Palttala Porsche 911 GT3 RS (997) + 3 laps
12. GT2 Westbrook/Collard Porsche 911 GT3 RS (997) + 3 laps
13. GT2 Russo/Perez Companc Ferrari F430 + 4 laps
14. GT2 Mullen/Sutton Ferrari F430 + 4 laps
15. GT2 Camathias/Balbiani Ferrari F430 + 4 laps
16. G2 Enge/Mucke Aston Martin Vantage V8 + 4 laps
17. G2 Leinders/Kuppens Gillet Vertigo + 6 laps
18. GT2 Babini/Davies Ferrari F430 + 17 laps
19. GT1 Lopez/Basso Ferrari 550 Maranello + 28 laps
20. GT2 Zani/Moser Ferrari F430 + 37 laps
21. GT1 Kumpen/Longin Saleen S7 + 44 laps
22. GT1 Maassen/Bouchut Corvette Z06 + 50 laps
23. GT2 Biagi/Montanari Ferrari F430 + 80 laps
24. GT2 Bell/Kirkaldy Ferrari F430 + 80 laps