Na trati, která si pro svoji náročnost vysloužila přezdívku „zelené peklo“, si před 220 000 diváky skvěle vedli piloti týmu Infineon Team Abt Sportsline s vozy Audi TT-R, kteří v extrémně složitých klimatických podmínkách obsadili čtvrté a osmé místo v absolutním pořadí.
Ve skutečný triumf značky Audi se však jen o hodinu později proměnilo finále souběžně probíhající čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans: Importérské týmy Audi Sport Japan Team Goh, Audi Sport UK Team Veloqx a Team ADT Champion Racing obsadily se svými posádkami na vozech Audio R8 všechna místa na stupních vítězů!
Před více než dvěma stovkami tisíc nadšených diváků kolem okruhu v Le Mans dovedly posádky Ara/Capello/Kristensen, Davies/Herbert/Smith a Lehto/Werner/Pirro své supersportovní vozy Audi R8 na prvním, druhém a třetím místě legendárního vytrvalostního závodu. První posádka - Seiji Ara, Rinaldo Capello a Tom Kristensen – ustavila navíc svým výkonem 379 ujetých kol (o čtyři kola více než činil předchozí rekord) nový distanční rekord čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans, který má nyní hodnotu
5169,97 km. Úspěch značky Audi stvrzovala ještě posádka Biela/Kaffer/McNish, která skončila na skvělém pátém místě.
Značka Audi a vozy Audi R8 dokázaly v Le Mans zvítězit už v letech 2000, 2001 a 2002. Triumf v letošním ročníku nejobtížnějšího automobilového závodu jasně dokládá pravdivost sloganu automobilky Audi: Náskok díky technice. „Jsem skutečně hrdý na všechny posádky, které o tomto víkendu hájily čest barev značky Audi,“ říká Dr. Wolfgang Ullrich, šéf sportovní divize Audi Motorsport. „Závod v Le Mans byl do posledních okamžiků otevřenou partií, Nürburgring vejde vinou extrémně proměnlivého počasí do historie motoristického sportu jako jeden z nejobtížnějších závodů historie.“
Výsledky závodu na 24 hodin v Le Mans
1. Ara/Capello/Kristensen (Audi R8) 379 kol
2. Davies/Herbert/Smith (Audi R8) +41,354 s
3. Lehto/Werner/Pirro (Audi R8) -11 kol
4. Ayari/Comas/Treluyer (Pescarolo-Judd) -17 kol
5. Biela/Kaffer/McNish (Audi R8) -29 kol
Výsledky závodu na 24 hodin na okruhu Nürburgring
1. Müller/Müller/Stuck/Lamy (BMW) 143 kol, 23 h 59 m 15,323 s
2. Lamy/Said/Huisman/Stuck (BMW) -1 kolo
3. Luhr/Klasen/Bernhard/Manthey (Porsche) -2 kola
4. Abt/Huisman/Stippler/Wendlinger (Abt-Audi TT-R) -3 kola
5. Asch/Schoysman/Kinoshita/Tanaka (Nissan) -8 kol
...
8. Abt/Ekblom/Ekström/Huisman (Abt-Audi TT-R) -12 kol