I nedělní závod byl velmi poznamenán deštěm (začínalo se i končilo se za safety-carem). Hned po první zatáčce, když se závodilo, byla ze hry dvojice bojující o titul na voze Lamborghini Marc Basseng a Markus Winkelhock. Dalším vozem, který skončil hned v úvodu byl Aston Martin týmu Hexis posádky Stef Dusseldorp a Clivio Piccione.¨
Zprvu vedla dvojice Müller/Enge před týmovými kolegy Mückem/Turnerem, jejich pořadí se otočilo po zastávce v boxech. Jenže před oba Astony týmu Young Drivers se dostal třetí zbývající stroj z britských ostrovů týmu Hexis. Je už celkem běžné, že právě tento tým je v boxech nejrychlejší.
Rozhodující moment závodu přišel, když zbývalo odjet pouze 5 minut závodu. Piccini roztočil svůj vůz právě v ten okamžik, kdy byl na trať povolán kvůli nehodě Jeroen den Boer s vozem Corvette safety-car. ¨
Odstoupení auta týmu Hexis hrálo do karet lídrům průběžného pořadí, posádce Lucas Luhr a Michael Krumm, kteří s jejich Nissanem týmu JMR dojeli třetí. To byl dobrý výsledek poté, co Luhr boural v kvalifikaci, a tak museli startovat až ze 16. místa. Posádka Luhr/Krumm se tak před finálovým závodem v Argentině v tabulce jezdců ujala 11 bodového vedení před Mückem a Turnerem.
Závod však krátce během úvodního stintu vedl Maxime Martin v jeho Fordu týmu Marc VDS, ale jeho kolega, Bertrand Baguette, neudržel nastavenou laťku a dojel až čtvrtý.
Výsledky naleznete zde.