Na přípravě Hezemansově voze se podílí i Phoenix Racing, i díky této skutečnosti odstartuje zítra do druhého podniku sezony 2007 Mike Hezemans z první pozice.
Hezemans, jenž závodí společně s týmovým kolegou, Švýcarem Jean-Denis Deletrazem, zaznamenali čas 1:43.504, který byl jen o dvě desetiny pomalejší než čas posádky č. 33 Jetalliance Aston Martin DBR9, s jezdcem Karlem Wendlingerem. Držitel pole position z čínského Zhuhai, Thomas Biagi, obstál s vozem č. 1 Vitaphone Maserati MC 12 v kvalifikaci se třetím časem. Vzhledem k tomu, že tři značky budou stát na zítřejším startu na prvních třech pozicích, je zaděláno na pěkný závod a je na co se těšit.
Č. 23 Aston Martin Racing BMS DBR9 Jamie Daviese skončil čtvrtý, před dvěma vozy Scuderia Playteam Sarafree Maserati MC12. PK Carsport Corvette C5, jenž kralovala pátečnímu volnému tréninku, se musela spokojit se sedmou pozicí.
Kompletní výsledky kvalifikace - Silverstone:
1 |
5 |
GT1 |
Deletraz/Hezemans |
Corvette C6R |
1:43.504 |
2 |
33 |
GT1 |
Wendlinger/Sharp |
Aston Martin DBR9 |
1:43.745 |
3 |
1 |
GT1 |
Salo/Biagi |
Maserati MC12 GT1 |
1:44.035 |
4 |
23 |
GT1 |
Babini/Davies |
Aston Martin DBR9 |
1:44.313 |
5 |
11 |
GT1 |
Bertolini/Piccini |
Maserati MC12 GT1 |
1:44.446 |
6 |
12 |
GT1 |
Giannoccaro/Pier Guidi |
Maserati MC12 GT1 |
1:44.667 |
7 |
4 |
GT1 |
Kumpen/Longin |
Corvette C5R |
1:44.960 |
8 |
2 |
GT1 |
Ramos/Montanari |
Maserati MC12 GT1 |
1:45.511 |
9 |
17 |
GT1 |
Johnson/Cocker |
Aston Martin DBR9 |
1:45.568 |
10 |
22 |
GT1 |
Toccacelo/Monfardini |
Aston Martin DBR9 |
1:45.616 |
11 |
8 |
GT1 |
Menten/Kox |
Lamborghini Murcielago |
1:45.625 |
12 |
36 |
GT1 |
Lichtner-Hoyer/Lechner |
Aston Martin DBR9 |
1:45.927 |
13 |
19 |
GT1 |
Hines/Peter |
Corvette C6R |
1:46.064 |
14 |
7 |
GT1 |
Basseng/Mucke |
Lamborghini Murcielago |
1:46.373 |
15 |
62 |
GT2 |
Mullen/Kirkaldy |
Ferrari 430 GT2 |
1:49.052 |
16 |
51 |
GT2 |
Bruni/Melo |
Ferrari 430 GT2 |
1:49.419 |
17 |
18 |
GT1 |
Cloet/Kuismanen |
Corvette C5R |
1:49.625 |
18 |
99 |
GT2 |
MacHitski/Edwards |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:49.857 |
19 |
97 |
GT2 |
Collard/Malucelli |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:49.964 |
20 |
52 |
GT2 |
Ruberti/Pasini |
Ferrari 430 GT2 |
1:50.004 |
21 |
50 |
GT2 |
Vilander/Muller |
Ferrari 430 GT2 |
1:50.100 |
22 |
74 |
GT2 |
Busnelli/Zani |
Porsche 997 GT3 RSR |
1:50.319 |
23 |
16 |
GT1 |
MacAri/Aucott |
Maserati MC12 GT1 |
1:50.694 |
24 |
53 |
GT2 |
Cressoni/Rugolo |
Ferrari 430 GT2 |
1:50.775 |
25 |
63 |
GT2 |
Niarchos/Mansell |
Ferrari 430 GT2 |
1:51.480 |
26 |
21 |
GT1 |
Kessel/Cattori |
Ferrari 575 Maranello |
1:51.610 |
27 |
14 |
GT1 |
Jakubowski/Labhardt |
Ferrari 550 Maranello GTS |
1:52.071 |
28 |
101 |
G2 |
Leinders/Kuppens |
Gillet Vertigo |
1:53.038 |
29 |
15 |
GT1 |
Waaijenberg/Kutemann |
Maserati MC12 GT1 |
1:54.254 |
30 |
102 |
G2 |
Carcon/Stepec |
Viper GTSR |
2:00.450 |
Foto: DPPI / FIA GT