Krize Opel Performance pokračuje dále

Daniel Šupa, 17. dubna 2005, 16:42 Google+

Vyrovnané závody DTM s sebou nesou tvrdou konkurenci. Opel má za sebou další černý závod.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Frentzen, Heinz Harald

Frentzen, Heinz Harald | foto: Opel Performance

Sdílejte článek

Bez jediného bodu skončilo dnešní účinkování čtyř mušketýrů Opel Performance. Když hovořil šéf Volker Strycek po včerejším 4. kvalifikačním místě Fässlera o neúspěchu, dnešní komentář bude jen stěží možno zveřejnit.

Aiello chyboval v první zatáčce a způsobil odstoupení dalších tří jezdců, mimo jiné i kolegy Reutera.

Heinz Harald Frentzen zůstává své pověsti z Formule 1 v DTM stále hodně dlužen a jeho dnešní vystoupení mu reputaci nevylepšilo. Hodiny, optimistický útok na Margaritise a následné odstoupení po kolizi znamenalo, že v boji s konkurencí nesl vlajku Opelu pouze Fässler.

Ten sice jezdil v úvodu závodu třetí, ale následná chyba a nevhodná strategie ho odsoudila k boji o nebodované umístění.

Hockenheimring přinesl další velké zklamání všem fanouškům Opelu, ale dnešní závod ukázal, že tovární tým tohoto výrobce postrádá dostatečně rychlý vůz a sázka na zkušené a zasloužilé jezdce není tím správným řešením.

Aiello již svoji bývalou formu najde jen stěží a Frentzen je na tom stejně. Reuter sice patří k mladé generaci, ale stále se neprosadil mezi skutečně špičkové jezdce. Fässlera od Mercedesu vyhodili proto, že sice byl rychlý, ale jeho výkony byly kolísavé.

Co dál? Dnešní výkony jezdců byly ve srovnání s piloty konkurence odstrašující. Opel již do DTM nechce investovat a letošní sezona je poslední. Dost možná jezdci dohání nedostatky Vectry snahou a z ní pramení i četné chyby. Strycekovo kroucení hlavou bylo dnes výmluvné.

Větší naději na úspěch měla asi cesta konkurence. Dražší a známá jména jsou pro popularitu týmu v DTM nezbytná. Frentzen je pro tuto roli správným mužem. Jako zástupce zkušeností zdá se být dobrou volbou Reuter či Fässler, ale další dva vozy měli mít k dispozici mladí a draví jezdci typu Paffetta, Greena či bývalého jezdce Opelu Dumbrecka, se kterým Strycek překvapivě smlouvu neprodloužil.

Sezona 2005 teprve začíná a moc rád bych se v případě Opelu mýlil, ale…


Foto: Opel Performance

Google+ Vytisknout

Diskuze: Krize Opel Performance pokračuje dále

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rast získal pro Audi zatím jediné letošní vítězství

Rast: Výkonnostní krize Audi nás nutí jít do většího rizika

Ogier si auto Mercedesu v Itálii již vyzkoušel

Sébastien Ogier, několikanásobný mistr WRC, pojede závod DTM!

Aston Martin by mohl vstoupit do DTM (ilustrační foto)

Aston Martin je spojován s možným vstupem do DTM ve spolupráci s Red Bullem a HWA

di Resta, Paul

Mercedes by mohl do DTM nasadit několikanásobného mistra WRC!

René Rast získal první vítězství sezony pro Audi

Zandvoort: Audi v neděli ukončuje zásluhou Rasta svoje čekání na vítězství

Paffett, Gary

Zandvoort: Mercedes opanoval závod se čtyřmi vozy, Paffett slaví vítězství

Daniel Juncadella (muž zcela vpravo) měl na Norisringu důvod k úsměvu

První pole position a první pódium je pro Juncadellu super motivací

Wittmann, Marco

Norisring: Wittmann vyhrál, Paffett s Glockem vzájemně kolidovali

Wittmann, Marco

Zanardi pojede s BMW v Misanu závod DTM!

Mortara, Edoardo

Norisring: Mortara pořáží v těsném duelu Paffetta o 0,6 vteřiny!

reklama
reklama

Doporučujeme

Alesi, Jean

Hockenheimring: Alesi nechyboval a vyhrál

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rast: Výkonnostní krize Audi nás nutí jít do většího rizika

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud