Joao Barbosa zajel ve včerejší kvalifikaci nejrychlejší čas, takže historicky první pole-position v nové éře prototypů DPi patří vozu Cadillac DPi-V.R. Stáj Action Express Racing měla důvod k úsměvu, neboť jí zásluhou úřadujícího šampiona Dana Camerona patří i druhé místo na startu. Rozdíl mezi dvěma týmovými kolegy byl pouze 0,070 vteřiny.
Nejrychlejší čas z řad tradičních vozů LMP2 zajel Neel Jani. S prototypem ORECA 07 týmu Rebellion Racing byl jen o dvě desetiny pomalejší než Barbosa. Těsně za Janim skončil Ricky Taylor s třetím Cadillacem.
První čtveřici tak dělí pouhé dvě desetiny vteřiny. Na dalších místech však ztráta narůstá, jedenáctý Marc Goossens s prototypem Riley byl o tři a půl vteřiny pomalejší. Stáj DragonSpeed se kvalifikace vůbec nezúčastnila, neboť Loic Duval v předchozím tréninku havaroval a mechanici museli poškozený prototyp ORECA opravovat.
V kategorii PC odstartuje z prvního místa tým Performance Tech před dvojicí prototypů BAR1 Motorsport. Kompletní pětici této kategorie pak uzavírají vozy týmu Starworks.
Kvalifikaci kategorie GTLM opanoval Ford, který obsadil první tři místa v pořadí Joey Hand, Richard Westbrook a Stefan Mucke. Kolegové od Fordu se jako jediní dostali pod hranici jedné minuty a 44 vteřin. Čtvrtý Toni Vilander s Ferrari už tuto optickou metu nepřekonal. S novým Porsche si nejlépe potykal Patrick Pilet, jenž zajel pátý nejrychlejší čas. Čtvrtý Ford ve startovní listině byl šestý a až za ním se objevila první žlutá Corvetta.
Zatímco prototypům dominoval Cadillac a tempo v kategorii GTLM diktoval Ford, v GTD patří pomyslné vavříny vozům Ferrari. Nejrychlejší čas putoval ke jménu Alessandro Pier Guidi z týmu Spirit of Race. Čest vozů Ferrari 488 GT3 pak dělal druhým místem obhájce loňského titulu Alessandro Balzan. Do první pětky se v nejobsazenější kategorii probojovaly i vozy Aston Martin Vantage, Porsche 911 a Lamborghini Huracan.
Kompletní výsledky kvalifikace najdete ZDE