K první nehodě došlo v prvním kole závodu v nájezdu do 1. zatáčky, další s Filipem Albuquerquem následovala na vjezdu do zatáčky číslo 2. "Více méně dnes do mě každé Audi narazilo. Auto bylo poměrně dost poškozeno hned po prvním kole na levé straně. Neříkám, že to byl úmysl, ale tohle jsou prostě fakta," poukazuje na nehody s jezdci Audi Spengler.
"Opět to bylo velmi agresivní, něco jako závody vozů Stock. Abych byl upřímný, myslím si, že tohle už bylo trošku přespříliš. Je to už podruhé za sebou, co jsem dojel s půlkou auta. Vítězství v šampionátu už se zdá být velmi obtížné. O něm už uvažuji pouze v pozadí. Mým cílem je teď prostě vyhrávat závody," říká jezdec, který se díky dvěma nulám z Ruska a Německa propadl v šampionátu na 4. místo, 39 bodů za Rockenfellera.
Vzpomínáte ještě jak vloni Tomczyk "odstranil" Paffetta v Holandsku a nepřímo tak pomohl značkovému kolegovi Spenglerovi k titulu? Letos se, alespoň podle BMW, spojilo Audi a chce pomoci Rockenfellerovi...
Jens Marquardt, sportovní šéf BMW, souhlasí se svým jezdcem: "Brunovi se to stalo už podruhé za sebou. Už dvakrát po sobě byl vytlačen a bylo do něj tvrdě naraženo. Pokud se podíváte na auto z blízka, visí z něj tolik věcí... Opravdu ho [Audi] zničila. Podívejte se třeba na levý panel před zadním kolem, asi jeho poslední čtvrtinu, to je aerodynamicky velmi důležitá část auta, proto ji trefili.
Neřekl bych, že to byl úmysl, řekl bych, že v DTM se to stává. Ale otázkou je, je vždy zapotřebí jet takto tvrdě? Jasně, vždy můžete říct, že kolem bylo osm jezdců a tím pravděpodobnost nehody roste. Ale neměli byste takto jezdit, abyste tím poškodili soupeře."