Poté co Dallara představila koncept nových monopostů, vydala Lola tiskovou zprávu, že nabízí dva návrhy vozů. „Koncept počítá s dvěmi aerodynamickými variacemi. Jezdcům bude při soubojích kolo na kolo poskytovat mnohem větší bezpečí a umožní těsnou jízdu za sebou na všech typech okruhů a oválů,“ zní zpráva z anglického Huntingdonu.
Monopost je schopen „ubytovat“ jakéhokoliv výrobce motorů, není omezen na specifický druh agregátu. „Navrhovaná Lola se zaměřuje na několik aspektů, což jsou bezpečnost, efektivnost, adaptabilita motorů, snížení hmotnosti, estetický zevnějšek s dostatkem místa na loga sponzorů a samozřejmě zefektivnění předjíždění.“
I Lola zkoušela jít cestou revoluce, chcete-li futuristickou cestou. Nicméně nakonec zůstala u poněkud střídmějších tvarů. „Ačkoliv byly návrhy technicky zajímavé, některé variace byly odloženy na seznam budoucích potencionálních cest.“
Šéf společnosti Lola Cars Martin Birrane doufá, že její bohatá historie na americké půdě pomůže k úspěchu v konkurenci jiných konstruktérů (Dallara, Swift a DeltaWing). Doposud totiž není jasné, zdali vedení IndyCar bude chtít jeden či více durhů monopostů ve startovním poli.