Deutsche Post vstoupil do DTM!

iM2, 4. února 2008, 08:49 Google+

Deutsche Post se stala novým partnerem série DTM. Předseda koncernu BRIEF und PAKET Deutschland Jürgen Gerdes a Hans Werner Aufrecht, první předseda Rechteinhabers und Vermarkters ITR e.V., podepsali dvouletou smlouvu. DHL bude podporovat závody i jako oficiální logistický partner.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

„Jako nejpopulárnější cestovní série na světě je DTM pro nás optimální kvůli jeho rychlosti, dynamičnosti a týmovému duchu. Naše sponzorování DTM nabídne nové možnosti. Sponzorováním chceme ukázat, že jsme německá jednička v oblasti pošty a pomůže nám to v publicitě,“ říká Jürgen Gerdes.

„Stejně jako v DTM jsou rychlost a preciznost hlavními znaky úspěchu Deutsche Post. Doufáme, že DHL bude tím pravým a spolehlivým partnerem pro celou logistiku DTM,“ dodává Hans Werner Aufrecht.

Vytisknout

Diskuze: Deutsche Post vstoupil do DTM!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Janiš, Jaroslav

Testy DTM v Mugellu a na Oscherslebenu

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud