V Mugelu zajel Martin Tomczyk nejrychlejší kolo roku s průměrem 177,921 km/h! Vítězný Häkkinen jel průměrně 164,403 km/h! To je rozdíl 13,518 km/h! Je to druhý největší rozdíl sezony. Ten největší je hned z prvního závodu, kdy se po havárii v prvním kolem dlouho jelo za safety-carem. Průměrná rychlost v závodě tudíž byla 105,443 km/h, ale rychlost nejrychlejšího kola byla 172,988 km/h.
Nejmenší rozdíl mezi průměrnými rychlostmi byl v závodě v Barceloně. Na Circuit de Catalunya byl Green při jeho prvním vítězství v DTM jen o 4,517 km/h pomalejší než Spengler v nejrychlejším kole (156,070 km/h).
ZÁVOD | VÍTĚZ | PRŮMĚR (km/h) | NEJRYCHLEJŠÍ KOLO | RYCHLOST (km/h) | ROZDÍL (km/h) |
Hockenheim 1 | Ekström | 105,443 | Ekström | 172,988 | 67,545 |
Oschersleben | Paffett | 153,630 | Green | 158,647 | 5,017 |
EuroSpeedway | Häkkinen | 144,811 | Ekström | 156,737 | 11,926 |
Brands Hatch | Schneider | 147,410 | Tomczyk | 159,568 | 12,158 |
Norisring | Spengler | 159,590 | Spengler | 169,700 | 10,110 |
Mugello | Häkkinen | 164,403 | Tomczyk | 177,921 | 13,518 |
Zandvoort | Tomczyk | 157,050 | Green | 162,537 | 5,487 |
Nürburgring | Tomczyk | 149,424 | Spengler | 154,555 | 5,131 |
Barcelona | Green | 151,553 | Spengler | 156,070 | 4,517 |
Hockenheim 2 | Green | 168,305 | Green | 174,408 | 6,103 |