„To je velmi dobrá zpráva pro všechny fanoušky DTM,“ prohlásil Hermann Tomczyk, zástupce předsedy Deutscher Motor Sport Bund. Šampionát je velmi úspěšný a rostoucí sledovanost nejen na tribunách, ale i u televizních obrazovek po celém světě je důkazem správného jeho vývoje.
Přes odchod Opelu se atraktivita nesnížila a dá se DTM přiznat nejlepší hodnocení mezi seriály cestovních vozů z širokého hlediska. „Dlouhodobý závazek dvou předních automobilek je jasným signálem jiným výrobcům o prospěchu z účasti.“
„DTM je nejpopulárnější mezinárodní šampionát cestovních vozů a výrobcům poskytuje za jejich peníze znamenitou protihodnotu,“ říká za Audi Wolfgang Ullrich.
Jeho kolega z Mercedesu Norbert Haug si libuje v rostoucí sledovanosti a popularitě a má radost z toho, že DTM má blízkou budoucnost opět zajištěnu. „Potvrzením našeho závazku i závazku Audi je důležitým signálem pro naše partnery.“
Foto: dtm.de