Dalším vítězstvím Mercedesu skončil druhý závod letošního ročníku německého seriálu DTM, tentokrát byl však hrdinou obhájce titulu Laurent Aiello s vozem Audi, který skončil 3. poté, co startoval z 6. řady na startu. Vítězem závodu se stal po problémech největších favoritů Holanďan Christijan Albers. Na druhém místě dojel po vynikající druhé polovině závodu Mattias Ekström.
Ranní warm-up potvrdil výbornou formu letošních vozů Mercedes, když byli všichni jeho tovární piloti v přední skupině. Na čele výsledkové listiny skončil Jean Alesi, který musel dohánět včerejší časové manko poté, co se nemohl účastnit bitvy o „Superpole“ díky problémům s převodovkou.
Za slunečného počasí se vydalo 20 vozů vstříc 47 kolům na poměrně technickém okruhu, který je náročný především na brzdy a dobrý grip. I proto jeli jezdci na dvě zastávky v boxech. Start vyšel nejlépe Fässlerovi, který startoval z pole position a za ním se po bitvách bok po boku v prvních zatáčkách seřadili Schneider, Albers, Dumbreck a Tomczyk. Scheider, Huismann a Reuter bojovali doslova o každý centimetr a důsledkem byly létající kompozitové díly karosérií a ztracený závod. První zastávky v boxech začaly ještě před 10 kolem. Poté, co již měli všichni jezdci nové pneumatiky bylo pořadí následující, vedl Schneider a následovali Albers, Aiello, Fässler, Alesi, Ekström, Dumbreck, Menu a Tomczyk. Fässler přišel o vedení díky problémům při výměně kol. Christian Abt s vozem Audi byl diskvalifikován ze závodu poté, co neuposlechl výzvy k průjezdu boxy jako penalizace za prohřešek proti pravidlům. Schneider a Alesi byli disciplinovanější, a tak absolvovali průjezd boxy navíc coby trest za rychlou jízdu v boxové uličce. Novým mužem v čele se tak stal Albers, který startoval v továrním týmu Mercedes teprve ve druhém závodě.
Po druhých zastávkách v boxech udržel vedení Holanďan, který jel s náskokem před Fässlerem, Schneiderem (všichni Mercedes) a dvojicí vozů Audi, pilotovaných Ekströmem a Aiellem. Ti se blížili poněkud těžkopádným Mercedesům každým kolem a bylo vidět, že mohutnější vozy s trojcípou hvězdou ve znaku mají v závěru závodu méně sil. Nejprve zaútočil ve 40. kole na Schneidera Švéd a po několika atacích ho vybrzdil. Lišáctví ukázal Laurent Aiello, který poslal své Audi do uvolněného prostoru ještě v téže zatáčce a šéfovi Mercedesu Norbertu Haugovi nezbylo než uznat, že stíhací jízda ingolštatských je vskutku drtivá.
O 4 kola později odsunuli Fässlera s dalším Mercedesem ze stupňů vítězů podobným manévrem. Albers měl štěstí, že závod netrval o 10 kol déle. Nejrychlejším jezdcem s vozem Opel byl Peter Dumbreck na šesté pozici, který měl plné ruce práce odolat blížícímu se Alesimu. „Opravdu jsem něco takového nečekal. Byl to těžký závod, každé kolo bylo náročné. Měl jsem výborné zastávky v boxech a musím poděkovat celému týmu za perfektní práci,“ prohlásil hned po ukončení závodu nadšený Holanďan.