Wittmann základy pro své vítězství položil již v úvodu závodu. Startoval jako sedmý a rychle poskočil na šesté místo za Paula di Restu. Jenže Skota nedokázal předjet. Dvojnásobný mistr DTM vyvíjel trvalý tlak na bývalého mistra DTM, který se rozhodl pro brzkou zastávku v boxech, což umožnilo Marcovi jezdit na volném vzduchu.
Wittmann zajel do boxů ve 12. kole z 68 a na trať se vrátil ve skupince uprostřed pole. Ihned po svém návratu využil týmové spolupráce a postoupil před Bruno Spenglera, který pak zdržel další pronásledovatele. To Edoardo Mortara zastavil hned v prvním kole z pátého místa. Na trať se vrátil jako vedoucí pětičlenné skupiny jezdců, kteří zastavili v tomto kole. Brzy se ale i díky zastávkám ostatních pilotů posunul na 10. místo.
Mezi ním na 10. místě a Wittmannem na 7. místě, který mezitím absolvoval také zastávku a po ní využil Bruna Spenglera, ale bylo několik jezdců. Wittmann navíc na čerstvých gumách zajížděl dobré časy a během zastávky v boxech se dostal před Daniela Juncadellu, který do závodu startoval z pole-position. Juncadella se na trať vrátil na pátém místě za piloty, kteří ještě nebyli v boxech.
Jakmile v boxech zastavili všichni, tak byl pořadí následující - na čele pohodlně Marco Wittmann, dále pak s odstupem Edoardo Mortara, Daniel Juncadella a Bruno Spengler. Dále v poli pokračoval boj o průběžné vedení v letošním DTM mezi Garym Paffettem a Timem Glockem. Jejich souboj trochu připomínal jejich pěkný souboj o vítězství na Hockenheimu. Brit do závodu přitom startoval z 2. místa, pak ale neměl v 11. kole podařenou zastávku, když jej stála 8,5 vteřiny. Pak se ale při souboji s Glockem dále propadli na 14. a 15. místo. Stejně jako na Hockenheimu i zde mělo C63 AMG DTM Paffetta výhodu na rovinkách, M4 DTM Glocka zase získávalo v zatáčkách.
Oba jezdci spolu bojovali asi 20 kol. Paffett pak zaútočil v nájezdu do vlásenky a Glock svoji pozici začal tvrdě bránit. Brit pak naštvaně do radia sděloval týmu svoji nespokojenost. Později chování Němce označil za "komické". Dvojice pak dále bojoval až do doby, kdy Paffett v Scholler S předvedl velký slide, což jej stálo dvě místa. Glock tak dojel 10. a Paffett se vrátil na 11. místo. V šampionátu se tak snížilo vedení Brita na pouhých šest bodů před Edoardo Mortarou, dále jsou pak Marco Wittmann a Timo Glock.
Glockovi se nepodařilo předjet Pascala Wehrleina, který skončil na devátém místě, když někdejší pilot Formule 1 předvedl úvodní stint dlouhý 40 kol. Wehrlein skončil za dvěma speciály Audi Nico Müllera na devátém místě, který měl povedený start závodu a vyjel si několik míst, a Robina Frijnse na osmém místě, který jel také dlouhý úvodní stint. Na sedmém místě skončil Lucas Auer s Mercedesem a před ním byl Paul di Resta.
VÝSLEDKY KVALIFIKACE: ZDE
VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE