Dvoudenní testování v termínu 1.–2. dubna si nechá ujít pouze druhý vůz týmu CEFC Manor, jinak dorazí všichni. V kategorii LMP1 se sejdou tovární prototypy Porsche a Toyota a pátým členem bude soukromý tým ByKolles s modelem ENSO CLM P1/01 s motorem Nissan. Dohromady tak bude k vidění pět prototypů LMP1.
V LMP2 bude na Monze devítičlenná skupinka, což je o jednoho účastníka méně než v nadcházející sezóně. Dvoučlenný Manor totiž do Itálie přiveze pouze jeden prototyp ORECA 07 namísto dvou. Právě francouzský výrobce ORECA bude mít v šampionátu prakticky monopolní postavení. Všechny týmy využívají novou generaci jménem ORECA a to platí i v případě stáje Signatech Alpine, která ovšem používá označení vozu Alpine A470.
Vedle Manoru a dvou prototypů od Alpine se v Monze ukážou týmy G-Drive a TDS. Po dvou autech budou mít Rebellion a Jackie Chan DC Racing.
Kategorie GTE-Pro továrních týmů bude kompletní. Pod bannerem AF Corse uvidíme dvojici vozů Ferrari 488, z Británie dorazí Fordy GT a modely Aston Martin Vantage a premiéra ve WEC čeká na nové Porsche 911 s motorem uprostřed.
Stejně jako LMP1 bude obsazená kategorie GTE-Am. Dva loňské modely Ferrari 488 nasadí týmy Spirit of Race a Clearwater Racing, Porsche se ukáže v barvách Dempsey-Proton Racing a Gulf Racing a chybět nebude stálice této kategorie – Aston Martin.
Takzvaný prolog bude volně dostupný pro diváky.
Listina přihlášených najdete ZDE