Zajímavosti z Hungaroringu

ar1, 22. srpna 2003, 14:04 Google+

Absence Yannicka Schroedera byla uznána za oprávněnou, týmy se připravují na zastávky v boxech a další změny v...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

jezdeckém obsazení.

Český tým Superfund I.S.R. Charouz na včerejší rozpravě s komisaři požádal o stažení vozu číslo 15 (Yannick Schroeder) ze závodu na Hungaroringu. Komisaři shledali okolnosti vedoucí k tomuto rozhodnutí (úraz způsobený nezaviněnou havárií) za výjimečné a tým nebude nijak potrestán.

Komisaři závodu také obdrželi dopis od týmu Astromega, informující o tom, že jezdec vozu číslo 12 (Michael Keohane) se z nepředvídatelných důvodů nebude moci zúčastnit závodu a v daném časovém limitu nebylo možné najít náhradního jezdce. Komisaři si vyžádali vyslechnutí manažera týmu Astromega a neúčast jezdce nebyla uznána. Komisaři závodu dali týmu možnost nominovat náhradního jezdce až do začátku kvalifikace. Pokud tým nastoupí pouze s jedním jezdcem, bude po skončení šampionátu potrestán ztrátou pěti mistrovských bodů v hodnocení týmů (nikoliv jezdců). Pokud by navíc zbylý jezdec bodoval v sobotním závodu, nebudou týmu započítány body.

Tým BCN F3000 nastoupí na Hungaroringu se dvěma novými jezdci. William Langhorne a Valerio Scasselatti se nemohou zúčastnit závodu a nahradí je Ferdinando Monfardini a Giovanni Berton. Článek 33c sportovních řádů však vyžaduje, aby jeden z jezdců týmu absolvoval všechny závody, ke kterým byl nominován. Komisaři závodu po vyslechnutí týmového manažera souhlasili s výměnou obou jezdců, avšak shledali porušení článku 46 a tým bude po skončení sezony potrestán odnětím pěti bodů v hodnocení týmů. Týmu se navíc nebudou počítat body, které eventuálně získá jezdec vozu číslo 18 (Ferdinando Monfardini).

V zítřejším závodu dojde k premiéře povinných zastávek v boxech a týmy se ve čtvrtek v paddocku pilně připravovaly. Tréninky jednotlivých týmů vždy po očku sledoval někdo od konkurence a stopky byly v silné permanenci. Vzhledem k tomu, že do výměny smí zasáhnout pouze šest mechaniků, čas zastávky je podstatně delší - nejrychlejší zastávky trvaly kolem 14 sekund.

Týmy také předložily návrh na penalizaci v případě eventuálního nedodržení povinné zastávky v boxech, která činí dvě minuty.


Tisková zpráva BPA sport marketing, a.s.
Vytisknout

Diskuze: Zajímavosti z Hungaroringu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Engeho stíhací jízda vedla ke druhému místu - anotační foto

Engeho stíhací jízda vedla ke druhému místu

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud