Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

iM1, 5. prosince 2016, 11:40 Google+

Na zasedání strategické komise World Endurance Championship bylo jednomyslně odsouhlaseno zmrazení technických pravidel pro stavbu prototypů LMP1 s hybridním pohonem do roku 2019 včetně. Andreas Seidl z týmu Porsche se zamýšlí nad tím, jaký vliv bude mít toto omezení pro další vývoj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Technika prototypu Porsche 919 Hybrid

Technika prototypu Porsche 919 Hybrid | foto: Porsche

Sdílejte článek

Tímto krokem došlo ke zpoždění expanze v oblasti nových směrů vývoje hybridních pohonných ústrojí po roce 2018. Ta měla umožnit otevření nové cesty alternativních pohonů a vytvoření nové třídy s limitním množstvím spotřebované energie nastaveným na 10 MJ,“ uvádí Andeas Seidl. „Ale udržet současné předpisy v platnosti až do konce sezóny 2019 v žádném případě neznamená, že zůstaneme stát na místě. Budeme pokračovat v dalším vývoji stávající technologie,“ doplňuje Andreas Seidl, „protože tento zdánlivý krok zpět nám umožní současnou technologii dále rozvíjet a zdokonalovat. Získáváme tolik potřebný čas a klid na naši práci. Hybridní pohony tak, jak je nyní používáme v našich prototypech, ještě zdaleka nevyčerpaly své technologické možnosti.

Seidl dále uvedl, že zmrazení současných technických regulí byl rozumný a uvážený krok. „Museli jsme je zmrazit, abychom omezili jejich složitost, což nám mimo jiné umožní stabilizovat náklady potřebné pro další rozvoj a umožní to snazší vstup případným novým konkurentům,“ vysvětluje Andreas Seidl některé důvody, které toto strategické rozhodnutí podporují.

Další navrhované změny, které mají mít například vliv na snížení přítlaku u továrních prototypů nebo na alokaci pneumatik pro jednotlivé závody zůstávají v platnosti, protože budou mít přímý a okamžitý vliv na snížení výkonnosti továrních LMP1 a zvýší tím konkurenceschopnost a atraktivitu celé série.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Audi nemá důvod něco měnit, ponechává si tak stejnou jezdeckou sestavu

Audi potvrdilo jezdeckou sestavu DTM pro příští rok

Většina jezdecké sestavy BMW pro příští sezonu DTM je známá

BMW potvrdilo pět jezdců pro příští rok

Ekström, Mattias

Vrátí se Ekström do DTM v roce 2019?

Farfus, Augusto

Augusto Farfus odchází z DTM, kde jej uvidíme?

Gary Paffett nakonec svedl souboj o titul s René Rastem

Hockenheimring: Rast vítězí v závodě, Paffett si připisuje titul mistra!

René Rast získává další vítězství, už páté v řadě!

Hockenheimring: Rast vyhrává sobotní závod a v boji o titul tak jsou tři jezdci

reklama
reklama

Doporučujeme

Tovární sestava Porsche pro rok 2017

Tovární jezdci Porsche oficiálně poztvrzeni

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud