Kvalifikace byla rozdělena do dvou částí. V první se utkaly o první místa na startu vozy obou nejsilnějších kategorií LMP 900 a LMP 675. Ve druhé části se na okruh vyrojily slabší vozy tříd GTS a GT.
Letošní frontální útok na loňské neotřesitelné postavení ingolstadských speciálů Audi R8 zahájil britský tým Bentley se svými dvěma plně kapotovanými vozy Bentley Speed 8 úspěšně. Do závodu na 12 hodin se oba vozy vydají z první řady. Čas z volných tréninků v kvalifikaci výrazně srazil bývalý expilot Formule 1 Johnny Herbert, když se svým vozem zajel floridský okruh za 1:48,108. Druhý vůz týmu ztratil 21 setin vteřiny.
Ze třetího místa bude startovat první z vozů Audi, a to posádka Biela, Werner a Peter s vozem týmu Joest. Čtvrtý nejrychlejší čas zajela další posádka Audi - Pirro, Lehto a Johansson z týmu Champion Audi. Továrna se letos vzdala plné účasti a nasazené vozy jedou pouze s polotovární podporou, navíc ji získaly jen některé týmy.
Velkým úspěchem skončila kvalifikace především pro tým Dyson Lola, startující v nižší třídě LMP 675, když se jeho posádka Weaver, Leitzinger a Wallace postaví na 5. místo startovního roštu.
Ve druhé kvalifikaci tříd GTS a GT překvapil dosud vévodící tým Veloqx Brit Oliver Gavin, který se svým vozem Chevrolet Corvette C5-R dokázal porazit obě favorizované posádky na Ferrari. Druhým časem třídy podtrhl Gavinův úspěch druhý vůz Corvette. Až třetí místo zbylo na Ferrari 550 Maranello favorizovaného týmu Prodrive Veloqx. Gavin rázně vykročil k zisku svého třetího vítězství v řadě, ale 12 hodin je 12 hodin a cíl je tedy ještě velmi velmi daleko.
V nejslabší třídě GT, tradičně ovládané vozy Porsche, patří tři první časy dvěma vozům týmu Alex Job Racing, mezi které se vklínila posádka týmu Orbit Motorsport´s Porsche.
Oficiální výsledky zatím nejsou k dispozici, neboť se projednává podezření, že vozy Bentley neodpovídají technickým předpisům série ALMS.