Ranger debutoval v roce 2005 a již při druhém startu získal pódiové umístění. Ihned byl označován za novou kanadskou hvězdu, ale velmi rychle následoval pád na zem.
Po dvě sezóny se u Conquest Racing jen trápil až na něj nakonec nezbylo místo v kokpitu. „V Champ Car jsem závodil a tuto sérii mám rád, ale je velmi drahá,“ řekl Ranger.
„Chci mít budoucnost a nevím, jestli bych ji v Champ Car měl. O to abych dostal kokpit jsem musel každý rok bojovat, letos už jsem ho nedostal. Rozhodl jsem se jít do NASCAR.“
Jako v případě Nelsona Philippeho po Rangerovi kterýkoliv volný tým požaduje peníze, což si Kanaďan nemůže dovolit, protože je nemá.
Než Andrew Ranger nastoupil u Conquest Racing, krátce testoval u Forsythe Racing. Manažer týmu Neil Micklewright vidí v tomto případu současný problém seriálu Champ Car.
„Znám Andrewa, o kokpit v Champ Car se snažil velmi tvrdě,“ řekl Micklewright. „Ale tato situace je důkazem, kde se nacházíme. Máme před sebou hodně práce, abychom závody Champ Car zatraktivnili pro sponzory. Raději bych týmy, které mají sponzory a mezi jezdci si vybírají. V této situaci ještě nejsme.“