V soutěžní přestávce tým rozhodně nezahálel: "Především jsme velmi detailně rozebrali příčiny technických potíží v Adrii. U vozu, s nímž jezdil Adam Lacko a Mario Dominquez, jsme měli problém s motorem, tlakem oleje a mechanický problém s řadicí pákou. U druhého auta došlo zase k závadě na hnací hřídeli," konstatoval majitel stáje Karel Kubů a pokračoval: "Oba vozy jsme rozebrali do šroubku a zkontrolovali jednotlivé funkce a ústrojí. Na základě toho dostane mimo jiné závodní auto Saleen S7 Adama Lacka nový motor, který je kompletně laděn v USA."
K plus K motorsport odjede do Německa, které je v letošním programu FIA GT Championship nejbližší zastávkou k České republice, ve středu. "Trať v Oscherslebenu je známá, velmi frekventovaná i na testování. I my ji, co se týká dat, známe, takže jsme jí zvláštní přípravu nevěnovali. Pro nás je to důležitý závod. Myslíme si, že se bude dařit vozům Corvette na úkor Maserati MC 12, takže můžeme stáhnout náskok Maserati, který při našich technických problémech v Adrii získaly v hodnocení týmů a jezdců. Náš cíl je mít oba vozy na stupních vítězů," prozradil Kubů a dodal: "Myslím si, že se za námi přijede podívat dost českých fandů, okruh je poměrně blízko a závody divácky velmi atraktivní."
Klání v Oscherslebenu netradičně startuje již v neděli v poledne a jede se dvě hodiny. V pátek je na programu volný trénink, v sobotu pak prekvalifikace a kvalifikace. Sledovat výkony jezdců K plus K motorsport můžete na stanicích Sport 5 a DSF. Na místě bude i televizní štáb NOVA Sport, která bude z podniku připravovat sestřih.
Závod označil Karel Kubů za důležitý: "Po tomto podniku následuje čtyřiadvacetihodinový závod ve Spa, který bude přelomový a nadmíru obtížný především v nárocích kladených na techniku. Připravujeme současně, vzhledem k jeho délce, i doplnění obou posádek. Rádi bychom, aby jedním z pilotů byl další český jezdec."
tisková zpráva: K plus K motorsport