Německý pilot v cíli prohlásil, že s prototypem LMP1 poháněným motorem Aston Martin mohl být ještě tak o vteřinu rychlejší. Zbrzdil jej totiž hustý provoz na technické trati. Celá stáj je přesto spokojena – její vůz je opět nejlepší ze všech strojů s benzinovými motory.
Pro závod Autosport 1000 km of Silverstone je stáj Charouz Racing System odhodlána nejméně zopakovat pozici, která ji letos téměř výhradně patří – být nejlepší automobilem se zážehovým motorem. Po technických potížích ve volných trénincích se před kvalifikací dalo vše dohromady, takže tým je před zítřejším závodem dobře připravený.
Jan Charouz: „Zatím jsem toho moc nenajezdil, roli v tom hrálo proměnlivé počasí, technické potíže a kvalifikace patřila Stefanovi. Důležité je, že se nám problémy podařilo včas vyřešit, a že jsme opět nejrychlejším benzinovým autem. Už se těším na samotný závod, ve kterém se pokusíme nejméně udržet celkovou pátou příčku.“
Stefan Mücke: „Jasně, je velmi dobré, že jsme opět nejlepším benzínovým autem, ale měli jsme na víc. V nejrychlejším kole jsem ztratil kvůli hustém provozu na trati. Mohla to být asi tak vteřina, takže teoreticky jsme se mohli dostat na čtvrté místo. Ale nevadí. Závod je jako vždy velmi dlouhý, budeme bojovat.“
Antonín Charouz, šéf týmu: „Ve volných trénincích jsme měli technické problémy, zlobila nás kontrola trakce. Kluci proto najezdili jen málo kol. Oprava se nám podařila až před koncem posledního volného tréninku. V kvalifikaci mohl být Stefan i o něco rychlejší, ale i tak jsme spokojeni – potvrdili jsme pozici nejrychlejšího auta s benzinovým agregátem.“
zdroj: bpa.cz