Hned v první zatáčce závodu skončila možnost bodového zisku pro vedoucí posádku průběžného pořadí. Rudé Ferrari, kterému handicapové závaží a zmenšený restriktor snížili na konkurenceschopnosti, mělo pomalejší start a toho využili soupeři. Do kolize, díky které musela posádka Biagi / Bobbi závod vzdát, byli zapojeni Mike Hezemans a vůz stáje JMB Racing. Holanďan nakonec svůj Chrysler Viper GTS-R odstavil po 35 kolech.
Na problémech v první zatáčce nejvíce získali oba vozy Saleen, které startovali z první řady. Za žlutým speciálem stáje Konrad Motorsport hlídal skvělou druhou pozici stejný vůz konkurenční stáje Graham Nash Motorsport. Na třetí pozici se propracoval Jamie Campbell-Walter, jenž kroužil po švédském okruhu se ztrátou 20 vteřin na vedoucí Saleen S7-R.
Šéf týmu a jezdec Franz Konrad byl s druhým místem také spokojený. „Jsou to první pódia a konečně vidíme na konci našeho tunelu světlo. Měli jsme v průběhu celé sezony problémy s převodovkou. Vůz byl velmi rychlý, ale nedokázali jsme závody bez problémů dokončit. Jsem velmi spokojený a tým odvedl výborný výkon,“ řekl Franz Konrad.
Ve třídě N-GT byla nejrychlejší dvojice Sugden / Collard, jenž byla se svým Porsche 996 GT3-RS nejlepší i v kvalifikacích do závodu. Na druhém místě skončila se ztrátou jednoho kola vedoucí posádka průběžného pořadí Ortelli / Lieb se stejným vozem a na nejnižší stupínek vystoupila dvojice stáje Team Maranello Concessionaires Davies / Turner.
Výsledky závodu, Anderstorp:
1. Campbell-Walter / Kinch, Lister Storm 3h00m14,477s
2. Konrad / Seiler / Lechner Jr., Saleen S7-R +52.091s
3. Piccini / Sterckx, Lister Storm +1 kolo
4. Cappellari / Gollin, Ferrari 550 Maranello +1 kolo
5. Bryner / Calderari / Livio, Ferrari 550 Maranello +2 kola
6. Sugden / Collard, Porsche 996 GT3-RS + 3 kola
7. Zwaan / Zwaan / Abbelen, Chrysler Viper GTS-R + 3 kola
8. Ortelli / Lieb, Porsche 996 GT3-RS + 4 kola
9. Davies / Turner, Ferrari 360 Modena + 4 kola
10. Daoudi / Jones, Porsche 996 GT3-RS + 5 kol