Závod rozjížděl z osmého místa Pergl a po opatrnějším začátku dokázal postupovat vpřed, přičemž se maximálně snažil o využití strategie týmu. Průběh závodu dokazoval, že se vyplatilo obětování kvalifikace, protože krátce před polovinou závodu byl Pergl na výborném čtvrtém místě. Bohužel pár kol před plánovanou zastávkou vyjel český jezdec z tratě a traťoví komisaři mu ani přes minimální poškození vozu neumožnili dále pokračovat.
Robert Pergl: „S dnešním závodem jsem byl až do osudného okamžiku maximálně spokojen. Určitě jsem podal svůj dosud nejlepší výkon v mých startech v šampionátu GT a to se odrazilo na postavení v závodu i dosahovaných časech. Zatím si neumím vysvětlit, proč jsem pět kol před zastávkou v boxech vyjel z trati, do cílové šikany jsem najel stejně, jako v předchozích kolech. Nehoda asi vypadala hůře, než jaká byla ve skutečnosti. Vůz byl prakticky nepoškozen, bohužel mě už traťoví komisaři nepustili zpátky na trať.“
Tomáš Enge: „Dnes jsem v podobné pozici jako Robert ve Francii, můžu toho říci velmi málo. Akorát jsem se připravoval na střídání, když pro nás závod skončil. Nicméně závod potvrdil, že náš odstup na nejlepší je podstatně menší, než to vypadalo po kvalifikaci. Nezbývá než doufat, že jsme si už svůj příděl smůly vybrali. Na další závod v Brně se hodně těším a právě tam bychom rádi zajeli dobrý výsledek.“
Ivo Horn, technický ředitel týmu: „Závod jsme měli výborně rozjetý, k naší smůle jsme bohužel nemohli vyžít strategický plán. Zvolili jsme totiž tvrdé pneumatiky a chtěli jsme celý závod odjet na jedné sadě pneumatik, jízdy v předchozích dnech ukázaly, že je to možné. Robert bohužel vyjel z trati, zatím nemáme vůz zpět k dispozici, takže nyní nelze říci, zda šlo o jezdeckou chybu či technický problém. Odstoupení mrzí o to více, že problémy měla i řada favoritů a bylo více než reálné, že bychom mohli bojovat o stupně vítězů.“
Tisková zpráva BPA sport marketing, a.s.