Po 10. kole bohužel došlo k mechanickému problému v motoru a český tým byl nucen odstoupit ve chvíli, kde bojoval s Timem Mullenem o nejlépe postavený vůz Ferrari své třídy. Enge odstoupil z pátého místa a v té době mu patřil i pátý nejlepší čas na jedno kolo. I přes nepřízeň osudu tým zanechal ve Francii velmi dobrý dojem a již nyní se těší na další závod v Perguse.
Tomáš Enge: „Dnes se toho nedá mnoho říci. Vůz se choval výborně, po startu jsem byl v kontaktu s jezdci na předních místech. Na začátku 11 kola se najednou rozsvítily kontrolky a chvíli na to motor vypověděl službu úplně. Bohužel i takovéto věci paří k závodění, přesto se domnívám, že v průběhu víkendu došlo k mnoha pozitivním věcem. Ukázali jsme, že můžeme bojovat s nejlepšími a v tomto trendu chceme pokračovat v dalších závodech.“
Robert Pergl: „Samozřejmě mě mrzí, že jsem se v závodu nedostal za volant. Hodně jsem se těšil, protože v ranním zahřívacím tréninku jsem zajel svůj nejlepší čas víkendu a to jsem jel s plnou nádrží. Už nyní se těším na závod v Perguse.“
Ivo Horn, technický ředitel: „V průběhu celého víkendu jsme předváděli dobré výkony a až do osudné chvíle jsme neměli technické problémy. Došlo k zadření motoru, bohužel zrovna v závodu. Nyní se musíme rychle připravit na další závod, tento víkend potvrdil, že jsme dosáhli pokroku při nastavování vozu.“
Výsledky třídy N-GT, nejlepších 8
1. Kelvin Burt / Darren Turner Team Maranello Ferrari 360 Modena 3:02,39,450
2. Jamie Davie / Tim Mullen Team Maranello Ferrari 360 Modena +1,930
3. Stéphane Ortelli / Marc Lieb Freisinger M-Sport Porsche 996 GT3-RS +59,454
4. Guilaume Gomez / Steeve Heise Auto Palace Ferrari 360 Modena -1 kolo
5. Bert Longin / Gabriele Gardel Freisinger M-Sport Porsche GT3-RS -2 kola
6. Richard Kaye / Xavier Pompidou Cirtek M-Sport Porsche GT3-RS -2 kola
7. Andrea Bertolini / Fabrizio de Simone JMB Ferrari 360 Modena -3 kola
8. Mike Jordan / Mark Sumpter Team Eurotech Porsche GT3-RS –4 kola