V důsledku povedeného vstupu do sezony navíc měli někteří jezdci Audi svá auta těžší o plných 30 kg než jezdci BMW. Není tedy divu, že piloti čtyř kruhů bojovali s nastavením. V sobotu byl Green nejlepším z jezdců Audi (kvalifikoval se jako 3., dojel jako 7.). Ale v závodu měl nehodu s Paulem di Restou.
Skot jeho manévr v šikaně označil jako 'hloupý'. Komisaři se však rozhodli nijak netrestat. V neděli na čelo Jamie nestačil a v zatáčce číslo 1 jej předjel Maxime Martin. Jenže při natlačení se na vnitřek způsobil Belgičan jezdci Audi defekt, takže se po další zastávce propadl až na 19. místo.
Výsledkem je tedy zmenšení nákoku z 23 na 11 bodů. "Chování, které se dostávalo Jamiemu na trati, je neakceptovatelné. Nebylo to OK. Když musí auto zajet do boxů po souboji na trati, aby dostalo nové pneumatiky a nebo je třeba něco opravit, pak to není v pořádku," říká Dieter Gass.
"Mrzí mě, že ředitelství závodu tento incident neřešilo." V závěrečném kole nedělního závodu došlo na další souboj, ve kterém byl namočen jezdec Audi. Bruno Spengler předjel v zatáčce číslo 1 Mattiase Ekströma - i když došlo ke kontaktu, Gass tento souboj označil jako "tvrdý, ale fair."
"Jasně, můžete říci, že o podium by se mělo bojovat tvrději. Ale Bruno ke mně byl fair po hodně, hodně dlouhou dobu a já nechci zničit náš vztah. Když byl rychlejší, nechal jsem mu prostor pro předjetí - on si na to vzal dost času," popsal Švéd Mattias Ekström.
"Je to krok správným směrem. Byla to zábava jet proti Ekimu. Byl pořád ve stopě a nikdy neminul apex nebo něco podobného. Nakonec jsem musel najít malou skulinku, ta byla v zatáčce číslo 1. Pak jsem tam prostě namáčkl svůj nos. Trošku jsme se dotkli, ale z mé i jeho strany to bylo fair. Byl to opravdu dobrý souboj," dodal Bruno Spengler.