Po prvních zastávkách v boxech vedl startovní pole Paffett před Alesim, Albersem, Schneiderem, Ekströmem a Abtem. Mezitím odstoupil Scheider a po Fässlerovi a Frentzenovi byly ze hry jen vozy Opel.
V polovině závodu se na dráhu snesly dešťové kapky, ale během dvou kol opět pršet přestalo. Touto dobou se dobře dařilo našemu jezdci Janišovi, který se pohyboval na rozhraní první a druhé desítky, přitom na vlhké dráze zajížděl nejlepší časy ze všech jezdců.
Při druhé zastávce Alesiho měli jeho mechanici problémy při výměně pravé přední pneumatiky a ztráta ho posunula až na třetí pozici za Alberse. Na dráze docházelo k mnoha soubojům díky dlouhým rovinkám, ale přílišné zatěžování brzd si začalo před koncem závodu vybírat svou daň.
Díky uvadajícím brzdám odstoupil Janiš a po kontaktu s pneumatikovou bariérou se k cíli ploužil vítěz kvalifikace Alesi, jenž si musel vypít další hořký pohár smůly letošní sezony. Ze závodu odstoupili ještě i Abt a Mücke.
Na Norisringu se poněkud smazaly rozdíly mezi loňskými a letošními vozy, čehož využil i Jarek Janiš a v průběhu závodu se pohyboval blízko bodů. Za suverénními Mercedesy se nakonec v závodě dařilo opět více vozům Audi, než Opel.
Foto: dtm.de, Auto News Network