Namísto současného jednoho 90 minutového tréninku uvidíme od dalšího závodu dále již dva tréninky, které budou mít oba po 60 minutách. Představitelé tak reagují na kritiku pilotů, že mají jen velmi omezené příležitosti k tréninku.
V dalším kroku se jednalo o pravidlech za deště, tedy mokrého závodu. Ta budou změkčena: "Pokud bude z důvodu povětrnostních podmínek možno použít mokré pneumatiky do deště, pak odpadá v budoucnu povinné zastávkové okno," píše se v oficiálním sdělení. Díky tomu dostanou stratégové týmů více prostoru při svých strategiích.
Bývalý šéf Mercedesu a nynější expert ARD, Norbert Haug, se po mokrém závodu na Oscherslebenu vyjadřoval právě pro změnu v tomto smyslu: "Podle mě by se v mokrých závodech mohla opustit časová omezení závodu a také pravidla ohledně pneumatik. Jde hlavně o to, aby zastávky v boxech mohl provést kdokoliv kdykoliv uzná za vhodné, stejně tak pneumatiky," řekl tehdy.