DTM předepisuje počty kol na měkké gumě

iM2, 31. května 2014, 02:29 Google+

Kolik kol mohou jezdci ve zbývajících závodech DTM maximálně odjet na měkčí směsi? Organizátoři DTM se je rozhodli přesně předepsat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Enge, Tomáš

Enge, Tomáš | foto: dtm.de - HOCH ZWEI

Sdílejte článek

Jeden stint během závodu musí jezdec absolvovat na měkčí sadě pneumatik (Option). Avšak v délce tohoto stintu jsou jezdci omezeni - maximální počet kol je 50 % délky závodu. A právě toto omezí bylo před třetím závodem na Hungaroringu ještě zpřísněno. Rozdělení závodu 50:50 z pohledu pneumatikové strategie již není možné.

Jako nová formule platí fráze převzatá z formulových závodů - měkké pneumatiky se tedy smí používat "půl závodu mínus jedno kolo". Toto upřesnění řeší problém především v závodech, které jsou vypsány na sudý počet kol. Také u závodů vypsaných na lichý počet kol se maximální použitelnost měkké směsi snižuje o jedno kolo.

Pro sedm ze zbývajících osmi závodů byl maximální počet kol pevně předepsán, otazník zůstává pouze nad závodem v Číně.

Přehled (počet vypsaných kol/maximální počet kol, kdy se smí jet na měkké sadě):
41/19 - Budapešť (Maďarsko)
83/40 - Norisring (Německo)
48/23 - Moskva (Rusko)
47/22 - Spielberg (Rakousko)
49/23 - Nürburgring (Německo)
52/25 - Lausitzring (Německo)
??/?? - Guangzhou (Čína)
42/20 - Hockenheim (Německo)
Vytisknout

Diskuze: DTM předepisuje počty kol na měkké gumě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Paffett, Gary

Paffett vyjmenovává problémy Mercedesu

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud