„Jsme nesmírně potěšeni tím, že budeme již potřetí hostovat v Číně. Čínský trh s osobními vozy je nejvíce rostoucím trhem na světě. To je důvod, proč je pro značky Audi, Mercedes-Benz a BMW tak důležitý,“ vysvětluje zřejmé příčiny ‚dlouhého výletu‘ do Asie Hans Werner Aufrecht, šéf ITR (promotér DTM).
Pojede se buď v Shanghaii nebo Guangdongu, rozhodne se ještě letos. „Čína je připravena na návrat DTM. Jsme největším trhem světa a čínští fanoušci značek Audi, BMW a Mercedes-Benz už se nemohou dočkat, až je uvidí na trati soupeřit. DTM bez diskuse pomůže růstu popularity motoristického sportu v naší zemi,“ říká Maggie Ip, šéf pořádající organizace.
DTM již v Číně jelo dvakrát. Týmy se do Číny podívaly v letech 2004 a 2010. V obou případech se jelo v městských ulicích Shanghaie. Vítězem obou závodů je Gary Paffett. V roce 2004 se však závod jel pouze jako vložený, to znamená, že se jeho výsledky nezapočítávaly do hodnocení šampionátu.