Hned po startu to byl Tuner, který se v první zatáčce držel na vnitřní stopě a kontroloval si vedení po startu z pole position. Následoval jej Hennerici na voze Corvette a Kox s Lamborghini. Start nezvládli Altfrid Heger a Renaud Kuppens, kteří vzájemně kolidovali.
Již v prvním kole dokázal Turner nadělit 0,6 s dvojici Hennerici – Kox. Dopředu se dral i další Aston Martin s Clivio Piccionem za volantem, který Zontu připravil o páté místo. Piccione dále tlačil na Thomase Mutsche, kterého dokonce donutil zkrátit šikanu, ale ten svoje místo uhájil. Útok skončil úspěšně až v sedmém kole, kdy se Piccione dostal v první zatáčce pod Mutsche a předjel ho.
O útok na Mutsche se pokusil také Zonta, ale vše skončilo v hodinách a jak Mutsche, tak Zontu pozice předjel za nimi jedoucí Bertolini. Do boxů zamířil Mika Salo po problémech s brzdami.
Když se přiblížily zastávky v boxech, byl už náskok Turnera na dvojici Hennerici - Kox 6,5 s. Hennerici zajel k mechanikům v 13. kole, Turner o kolo později. U Phoenix Racingu však zastávku nestihli tak rychle, jako mechanici týmu Reiter a Corvette se propadl na třetí příčku. Zastávka v boxech se povedla i Fredericu Makowieckimu, který se propracoval z 22. Startovní pozice až mezi deset nejrychlejších.
Ve vedení pokračoval Aston Martin s číslem sedm, nyní již s Engem za volantem. Ten náskok na čele stále navyšoval, až za ním Haase a Margaritis ztráceli 13 s.
V jedenadvacátém kole to už už vypadalo, že se do hry vloží i nestálé počasí. Některé týmy měli již nachystány gumy do mokra, ale pršet do konce závodu nezačalo a Enge s Turnerem si užili letos první, ale plně zasloužené vítězství.
„Myslím, že po celý víkend jsme měli nejrychlejší auto,“ nechal se po závodě slyšet Enge. „Hodně jsme se koncentrovali a nedělali chyby. Naše zastávka v boxech byla opravdu fantastická. Pro nás to byl perfektní víkend a jsem velmi šťastný, že se nám podařilo stáhnout odstup od špičky v hodnocení šampionátu.“
Komlpetní výsledky najdete zde.