"Příští rok se BMW po dvou dekádách vrací do DTM. Budeme soupeřit proti našim hlavním konkurentům v prémiovém segmentu a už se těšíme na tu výzvu. Návrat BMW do DTM znamená návrat ke svým kořenům. V minulosti jsme si užívali skvělé úspěchy v závodech cestovních vozů a já jsem přesvědčen, že tomu tak bude i v roce 2012, kdy začneme. Každý v BMW Motorsport pracuje tvrdě, aby zajistil, že naše první sezona bude úspěšná," říká Dr. Klaus Draeger.
BMW také potvrdilo první dva jezdce pro příští rok. Budou jimi Andy Priaulx a Augusto Farfus. Oba pro BMW závodili v FIA World Touring Car Championship (WTCC).
"DTM bude velkou výzvou pro nás všechny. Společně s BMW jsem slavil úspěchy v několika kategoriích a vždy to bylo za volantem nějakého fantastického závodního auta. Jsem si více než jistý, že toto bude i případ DTM. BMW M3 DTM vypadá fantasticky. Už se nemůžu dočkat, až auto poznám trochu více na nadcházejících testech, abych také přispěl k jeho vývoji, no a nakonec až se v roce 2012 posadím za volant v sezoně DTM," řekl při prezentaci Priaulx.
"Jsem velmi potěšen tím, že mi BMW dává možnost jezdit v DTM. Vždy potřebujete novou výzvu ve svém životě. To je důvod, proč se nemůžu dočkat debutu v DTM. Konkurence bude tvrdá, ostatní značky mají více zkušeností z minulých let, ale všichni v BMW tvrdě pracují na tom, abychom byli úspěšní. Chceme se rychle učit. Kdo ví, třeba už v roce 2012 budeme schopni bojovat se zavedenými značkami," pokračoval v proslovech jezdců Farfus.
Jen připomeňme, že BMW budou v DTM reprezentovat tři týmy: BMW Team Schnitzer, BMW Team RBM and BMW Team RMG.
Technická data konceptu BMW M3 DTM:
délka:
4.775 mm (bez zadního křídla)
šířka:
1.950 mm
výška:
cca 1.200 mm (v závislosti na nastavení)
Chassis/Karosérie:
CFK-Monokok vyztužené železem
převodové ústrojí:
šestistupňové sekvenční
motor:
V8
objem:
4.000 ccm
maximální výkon:
ca. 480 koní
Fotky nového BMW M3 DTM si můžeze prohlédnout
zde (zdroj: www.motorsport-total.com).