DTM – série boomu

iM2, 16. listopadu 2008, 21:15 Google+

Neustále rostoucí čísla počtu diváků, rostoucí nadšení, výrobci mají před sebou velice pozitivní bilanci: To je DTM. A k tomu ještě Wolfgang Ullrich slibuje: „Příští rok chceme nabídnout ještě víc.“

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Enge, Tomáš

Enge, Tomáš | foto: dtm.de

Sdílejte článek

Po skončení sezóny nastal ten správný čas na ohlédnutí se zpět a získání výsledků. Letošní bilance se zdá být opět úspěšná. Série opět zaznamenala boom. Nejsvětlejším bodem byl pochopitelně počet diváků, kteří se přišli podívat na zakončení letošní sezóny na Hockenheim, přesně jich bylo 165 000. Ovšem i na další závody, hlavně na ty v Německu, diváci dorazili v hojném počtu. Celkem jedenáct závodů, šest jich bylo v Německu a pět v zahraničí, přímo na okruhu vidělo 770 600 diváků. To je v průměru přes 70 000 diváků na závod. V televizi sledovalo závod průměrně 1,33 milionů diváků. To jsou čísla, která rozzářila obličeje šéfům DTM. Diváckým rekordem diváci ukázali, jak moc je DTM oblíbené.

„Jsem tím opravdu překvapený a chtěl bych moc Hockenheimu a ITR poděkovat za ten poslední závod. Když se na poslední závod DTM dojde podívat víc lidí jak na Formuli 1, tak to zavře ústa i zlým jazykům. V ITR jsou stabilní bojovníci, kteří ví jak na to. Spolupráce s DMSB je vynikající, stejně tak jako partnerství s Formulí 3, ze které pochází takové hvězdy jako Lewis Hamilton nebo Paul di Resta,“ říká Norbert Haug.

„Status a renomé DTM se ukázalo tím, že jsme na posledním závodu měli vyprodáno. Lépe lidé ani nemohli ukázat, jak moc si DTM v Německu cení. Každému, kdo pracoval na tom, aby DTM dostal na tuto úroveň, bych chtěl osobně poklepat na rameno,“
říká Wolfnang Ullrich.
Vytisknout

Diskuze: DTM – série boomu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Sharp/Wendlinger

Wendlinger: Chci zůstat ve FIA GT

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud