Christijan Albers předved vyrovnanou a velice rychlou jízdu. Získal tak ve třetím závodě sezony již druhé vítězství.
Na startu měl však plné ruce volantu jeho stříbrného Mercedesu CLK, když byl zezadu atakován výborně startujícím Martinem Tomczykem s Audi. Albers byl vytlačen mimo ideální stopu, ale podařilo se mu udržet vůz pod kontrolou a z druhé zatáčky vyjel za vedoucím Fässlerem na druhém místě právě on.
Po několika kolech předjel velmi snadno vedoucího a zeširoka jedoucího Marcela Fässlera. Ihned se mu začal vzdalovat a když jeho zastávka v boxech proběhla v rekordním čase, o vítězství ho mohla připravit pouze hrubka nebo potíže s vozem. Vítěz kvalifikace se musel spokojit s hájením svého 2. místa před více pronásledovateli až do cílové šachovnice.
Laurent Aiello zopakoval výborný závod z Adrie. Cílem projel na třetí pozici, když startoval z 11. místa na startu. Úřadující šampion dojížděl závod pod neustálým a drtivým tlakem Bernda Schneidera. Oba jezdci se spolu setkali již v polovině závodu, když v první zatáčce 27. kola úspěšně zaútočil Schneider. Aiello se však po vnitřní straně další zatáčky probojoval zpět. V závěru již žádnou podobnou chybu stíhaný Aiello neudělal a opět ukázal, že největší slabinou letošních vozů Audi je kvalifikace. Schneider se tak po suverénním prvním vítězství musel spokojit až se 4. pozicí.
Petr Dumbreck, jenž dokončil závod na 5. místě se hned v úvodu přetlačoval spolu se Schneiderem v nájezdu do zatáčky NGK, ale po nárazu do značení retardéru sloupem pneumatik pokračoval dále. Perfektní zastávky v boxech a několik opravdu dobrých kol v průběhu závodu stačily Britovi k tomu, aby byl opět nejlepším jezdcem s vozem Opel. Nutno však podotknout, že Alain Menu s dalším vozem téže značky byl až do penalizace průjezdu boxů na pódiových umístěních. Přesto však byli fanoušci vozů Opel smůlou a potížemi jezdců Aster V8 jistě zklamáni, neboť v letošním roce jsou tyto vozy ve stínu zbývajících německých soupeřů.
V dnešním závodě debutoval Gary Paffett, který stejně jako vítěz Albers pomýšlí na Formuli 1. Bohužel však mělo jeho účinkování velmi krátké trvání, neboť narazil přední částí svého Mercedesu do bariéry z pneumatik, kterou mu do cesty natlačili před ním bojující Schneider a Dumbreck. Kromě Paffetta závod nedokončil pouze Alesi, jenž odstoupil brzy poté, co probrzdil jednu ze zatáček okruhu po své 1. zastávce v boxech. Důvodem měly být problémy s brzdami.