To co chybělo po dlouhou dobu v repertoáru Hondy byl velkoobjemový skútr střední třídy. Dlouho byl na seznamu japonského výrobce pouze Silwer Wing o objemu 650 ccm (později 600 ccm) ale mezi klasickými skútry mezi a již zmiňovanou 650 byl propad a Honda na trhu nic nenabízela.
Od roku 2006 kdy byl debut na scéně je vše jinak a po vzoru Burgmana 400 a Majesty 400 se u nejprodávanějšího japonce na světě se ukázala také kubatura 400. Co říct o velkoobjemovém skútru? Maximální pohodlí na cestování ve městě, mimo město a také na vyjíždce delšího charakteru nemusí být s klasickými motorkami o nic pozadu. Obrovskou výhodou je automatická převodovka, tak jako v automobilu a nemusíte se bavit řazením a sledujete dění kolem sebe. Oficiální objem je 398 ccm a výkon necelých 29 kW při 8 000 otáčkách je poměrně slušnou záležitostí co do výbavy motoru.
Hmotnost s náplněmi činí 246 kg. Závodník to není ale líný skůtr také ne. Výhodou konstrukce je nízké těžiště a také výška sedla 74 cm. Na předním kole je jedna kotoučová brzda a průměru 256 mm a vzadu také jedna kotoučovka o průměru 240 mm. Cenvé rozmezí je podle verze s ABS nebo bez a také podle toho co si na takovou motorku necháte přidělat v originálním příslušenství Honda. Cena se pohybuje od 180 000,- Kč a více dle zpracování.
Technické specifikace
Objem.............................398 ccm
Výkon..............................28,7 kW / 8 000 ot./min.
Kroutící moment...........37,8 Nm / 6 500 ot./min.
Kompresní poměr........10:2
Zdvih x vrtání...................64 x 62 mm
Startér..............................elektrický
Převodovka.....................automatická
Hmotnost........................246 kg
Cena................................cca 180 000,- Kč
Komerční sdělení