Juncadella vedl pole k Indy-restartu velmi pomalým tempem, následovaly ho tři vozy Audi v rukou Rockenfellera, Müllera a Rasta. Čas zbýval akorát na tři kola. Španěl zůstal i po restartu na čele a do posledního kola najížděl s náskokem 1,2s na Rockenfellera.
Jenomže pak přišla zpráva o tom, že Daniel Juncadella dostává 30 s penalizace za porušení pravidel o restartu. Na to Audi zareagovalo týmovou režií a Müller i Rockenfeller před sebe pustili Rasta. Cílem sice René projel 2,8s za Juncadellou, ale časová penalizace jej srazila až na 14. místo.
Juncadella i Rockenfeller těžili na stratu z toho, že startovali na suché straně startovního roštu. Na trať krátce po stratu vyjel safety car poté, co se Robin Frijns roztočil po kontaktu s Philippem Engem v zatáčce číslo 3. Na trati zůstaly úlomky z obou vozů.
Po osmi kolech závodu převzal Juncadella vedení a Rockenfeller držel s přehledem druhé místo před Glockem. Po zastávkách v boxech Juncadella udržoval vedení zhruba 3 vteřin a jeho závod se zdál být poklidným...až do již popsaného závěru. Müller i Rast těžili ze svých zastávek v boxech, po nich je zdržoval na třetím místě jedoucí Wittmann.
Souboj této trojice, ke které se ještě připojil Paul di Resta s Mercedesem, se stal nesmírně zajímavým. Na následném restartu nejvíce prodělal Wittmann, který se propadl pořadím. Audi si tedy zajistilo kompletní podium, čtvrté místo připadlo Paulu di Restovi. Tento výsledek jej posunul do čela průběžného hodnocení před jeho značkového kolegu, Garyho Paffetta.
Paffetta srazila na chvost pole nehoda Enga a Frijnse. Následně se dostal do velmi tvrdého souboje s touto dvojicí znovu, navíc se k nim přidal i Pascal Wehrlein. Jenomže se bojovalo až za hranicí bodovaných pozic.
Páté místo si připsal Jamie Green. Za ním dokončili Lucas Auer na Mercedesu, Wittmann a Eng. Devátý projel cílem Mortara, ale následně dostal penalizaci za vytlačení z tratě Wittmanna. Bodovali tedy ještě Farfus a Paffett.
VÝSLEDKY ZÁVODU: ZDE