Mistrovství světa cestovních vozů se z chrámu rychlosti na Monze přesouvá tento týden na "Norbi Land" nebo chcete-li Hungaroring. Právě v Maďarsku opět začínají platit stará známá pravidla o kompenzačním závaží.
V potaz se braly nejrychlejší kola z úvodních dvou podniků každého vozu dané značky, které se posléze zprůměrovaly, přičemž jako "vítězové" vyšly s naprosto totožnými časy Volva a Hondy. Tyto vozy tak povezou na Hungaroringu maximální možný balast, a to 80 kg.
To Citroëny jsou o tři desetiny pomalejší a vysloužily si tak pouze 50 kg navíc. Chevrolety a Lady naopak nepovezou ani kilo navíc.
Car – Weight – Ballast
Volvo S60 TC1 – 1,180kg – +80kg
Honda Civic WTCC – 1,180kg – +80kg
Citroën C-Elysée WTCC – 1,150kg – +50kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 1,100kg – +0kg
Lada Vesta WTCC – 1,100kg – +0kg