„Poté, co jsme se dozvěděli, že Tom opustí na konci roku DTM, jsme se snažili (jezdci na rok starých vozech) získat právě jeho místo. To byl cíl všech. Z výsledků vyplývá, byl Olly během roku nejlepší. Z tohoto pohledu si také místo zaslouží,“ dál vysvětluje Němec.
Markus na Hockenheimringu v roce 2004
Jarvis své kolegy ve starých vozech jasně převyšoval především v kvalifikacích, to ví i Winkelhock: „Ve volném tréninku, warm-upu nebo závodu jsme všichni zajížděli podobné časy, ale v kvalifikacích byl Oliver jasně lepší. Proto musím jednoznačně zapracovat na kvalifikacích. V rok starém autě je také extrémně důležitá startovní pozice. Pokud člověk startuje z páté nebo šesté pozice, je to něco jiného, než když stojí v sedmé řadě. Pokud stojíte vepředu, můžete počítat s dobrou strategií a dobrým autem.“
Samozřejmě by tohoto klíče chtěl Markus využít ke zlepšení výkonů v kvalifikacích. „Chtěl bych se zlepšit v kvalifikacích a získat co nejvíce bodů, abych na konci roku mohl být nejlepším jezdcem mezi rok starými auty,“ uzavírá jezdec, který na Nürburgringu 2007 dokázal ve špatném autě vést závod F1.