Ginetta neuspěla v rámci výběrového řízení na dodavatele prototypu LMP2, ale její vozy od roku 2018 nebudou chybět ve startovním poli vytrvalostního mistrovství světa. Vedení společnosti oznámilo započetí vývojových prací na novém prototypu, který Ginetta nabídne soukromým týmům v kategorii LMP1.
K týmu, který pracuje na aerodynamice nového prototypu, se nově připojil Andy Lewis. Ten si s sebou přináší bohaté zkušenosti z Williams Advanced Engineering, kde mimo jiné v letech 2015 - 2016 pracoval na zakázkách detailních úprav aerodynamiky prototypů LMP1 pro WEC a obzvláště pro závod 24 hodin Le Mans. Před tím Andy Lewis pracoval přímo pro Williams Formula One Racing nebo i pro společnost BAE Systems. Ještě dříve spolupracoval společně se současným technickým ředitelem Ginetty Ewanem Baldrym pro tým Juno Racing Cars.
Andy Lewis přebírá vývojové práce v okamžiku, kdy jsou hotovy základní návrhy, na kterých se prostřednictvím CFD simulací podílela společnost ARC Adriana Reynarda. Na tyto simulace naváže v květnu první ověřování v aerodynamickém tunelu nejprve na modelu v měřítku 1:2, na které naváže testování s dynamickým modelem s otáčejícími se koly. Pokud budou testy v aerodynamickém tunelu úspěšné, budou následovat reálné zkoušky na závodní dráze.
Ewan Baldry, technický ředitel Ginetta Cars Limited: „Rádi vítáme Andyho v našem týmu. Pracovali jsme spolu po mnoho let u Juno Racing Cars, takže dobře vím, že se jedná o špičkového aerodynamika. Andy má bohaté zkušenosti z prací na různých projektech v rámci motorsportu. Jeho příchod k našemu týmu má zásadní vliv na úspěch našeho projektu LMP1.“
Andy Lewis: „Příležitost vézt aerodynamický vývoj projektu Ginetta LMP1 je velmi vzrušující. Těším se na spolupráci s Evanem i s ostatními členy týmu. Jsem si jistý, ýe pro náš projekt můžeme čerpat z bohatých zkušeností jednotlivých spolupracovníků a že díky tomu bude projekt Ginetta LMP1 2018 úspěšný.“