Před startem závodu silně pršelo a vedení závodu proto sáhlo ke stejnému kroku jako v Maďarsku a klasický pevný start nahradilo kolo za zpomalovacím vozem a následný letmý start. Enge se držel na třetí pozici, kterou si vybojoval v kvalifikaci, a tvrdě dotíral na Vitantonia Liuzziho, který si dnes zajistil mistrovský titul. Engemu se podařilo italského jezdce předjet krátce před zastávkou v boxech, po pitstopu však vyjel těsně za Liuzzim. Druhá sada mokrých pneumatik ale nefungovala tak dobře jak měla a s osychající tratí se situace zhoršovala. Tři kola před cílem se před Engeho dostal Jose Maria Lopez, liberecký rodák pak ještě musel odrazit nápor Patricka Friesachera, který ho tvrdě atakoval v posledním kole. Z premiérového vítězství v F3000 se radoval Robert Doornbos z týmu Arden, jeho týmovému kolegovi Liuzzimu stačilo druhé místo k zisku titulu. Enge je stále ve hře o celkové třetí místo a tým je na bronzové příčce průběžného pořadí. Tomáš Enge: „Dnes se jelo za obtížných podmínek. Podobně jako v Maďarsku bylo v době startu na trati hodně vody, takže start za zpomalovacím vozem byl rozumný. Doornbos se rychle dostal před Liuzziho, já jsem jel těsně za ním a podařilo se mi ho předjet asi dvě kola před zastávkami v boxech. Do boxů jsme zajeli současně, bohužel jsme měli menší problém a Liuzzi se dostal zase přede mě. Vůz byl až do zastávky velmi dobrý a vyplácela se nám včerejší práce v dešti na jeho nastavení. Po zastávce jsem se najednou potýkal s velkou nedotáčivostí. Musíme zjistit, co se přesně stalo. Trať postupně osychala a to problém ještě zhoršovalo, na pneumatikách se vytvářely puchýřky. Lopez mě tak poměrně snadno předjel a v posledním kole se na mě dotáhnul ještě Friesacher, s vypětím všech sil jsem jeho útok odrazil.“ Marian Hamprecht, šéf týmu: „Upřímně řečeno jsem trochu zklamán, protože jsem dnes očekával stupně vítězů a průběh závodu ukázal, že na ně máme. Tomáš jel perfektně, předjel Liuzziho a pak zajel velmi rychlé kolo. Zastávka v boxech nebyla úplně ideální, ale stále byl v přímém boji o druhé místo. Bohužel se poté objevily problémy s předními pneumatikami. V této chvíli neznáme přesnou příčinu, možná měly příliš velký tlak, možná byl problém s vozem, protože Tony tyto problémy neměl. V každém případě jsme udrželi třetí místo mezi týmy, z čehož mám radost.“ BPA sport marketing, a.s. a www.tomas-enge.cz