Di Resta se od startu ujal vedení a bylo jasné, že pokud se nestane nic nepředvídatelného a neobvyklého, bude to jeho závod. Jenže první zastávka v boxech se mechanikům mladého Skota moc nepovedla a tak se v průběžném pořadí propadl na druhou příčku za Spenglera.
Jenže Spengler neměl zcela ideální strategii, když jeho druhá zastávka přišla docela brzy. Kanaďana to stálo i díky provozu na trati určitý čas, a tak se Di Resta po svém druhém povinném pitstopu vrátil na čele závodu. Nutno ale dodat, že Paul ve svém druhém stintu jezdil rychlé a vyrovnané časy, díky kterým nakonec mohl v závodě zvítězit.
Těsně před druhou zastávkou Di Resty skončil závod i naděje na obhajobu titulu pro Tima Scheidera. Němec v té době jezdil před Spenglerem a rozhodně mohl získat solidní výsledek, o ten jej ale připravila levá zadní pneumatika (defekt). Pneumatika pravděpodobně nevydržela širší výjezd z poslední zatáčky v kole 34, kdy Timo vyjel levou částí vozu mimo trať.
Díky tomu se Spengler posunul na konečnou druhou příčku, zatímco na třetí místo povyskočil docela nenápadně jedoucí Ekström, který musel ale až do cíle závodu odolávat tlaku ze strany Paffetta.
Gary Paffett předvedl velmi bojovný výkon poté, co v začátku závodu obdržel penalizaci za předjížděcí manévr na Tomczyka. Oba jezdci mezi sebou lehce kolidovali v prvním kole ve druhé zatáčce. Udělená penalizace byla velmi sporná a šampióna DTM z roku 2005 velmi rozčílila.
Tým Mercedes ale pro svého jezdce vymyslel výbornou strategii, která mu dovolila se dostat v boxech před Rockenfellera i Tomczyka, jenže na dráze už nic nezmohl s Ekströmem. Výborný výkon dnes podali dva jezdci v ročních vozech A4 DTM, Mike Rockenfeller (5.) a Alexandre Prémat (6.). Sedmou příčku získal letošní vítěz z Norisringu a taktéž na ročním voze jedoucí, Jamie Green (Mercedes C-Klasse), který porazil Martina Tomczyka s tovární Audi A4 DTM.