WEC: ByKolles změnil motory. Důvody i cíle tým prozradil

iM1, 27. ledna 2017, 20:30 Google+

Soukromý tým z německého Gredingu vstupuje do sezóny WEC 2017 s novým dodavatelem pohonných jednotek. Do útrob prototypu CLM P1/01 je nově zabudován přeplňovaný vidlicový šestiválec Nismo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Prototyp CLM P1/01 stáje ByKolles Racing

Prototyp CLM P1/01 stáje ByKolles Racing | foto: Bykolles Racing

Sdílejte článek

Pro nadcházející sezónu vytrvalostního mistrovství světa připravil tým ByKolles Racing evoluci svého závodního prototypu. Úpravami prošel podvozek, karoserie i další mechanické části a nová je i pohonná jednotka. Ta nově pochází od japonského Nissanu, resp. jeho dceřiné společnosti NISMO specializující se na vývoj a výrobu „sportovního náčiní“ pro různá odvětví motorsportu. V případě týmu ByKolles Racing se jedná o motor V6 60° s objemem 3,0 litru, který je přeplňován turbodmychadlem. Motor nese typové označení Nismo VRX 30A Evo.

Dodávka motorů od společnosti Nismo má pro náš tým velký význam,“ říká provozní šéf stáje ByKolles Racing Boris Bermes. „V minulosti jsme se potýkali s mnohými problémy právě v oblasti pohonných jednotek. Do nové sezóny si od našeho nového motoru Nismo slibujeme výrazné zlepšení jak v oblasti výkonové, tak obzvláště v otázce spolehlivosti.

Boris Hermes dále prozrazuje i některé další změny, které tým ByKolles na svém prototypu provedl v rámci zimní přestávky: „Náš CLM P1/01 jsme přes zimu podrobili značné revizi. Výkon našeho nového motoru bude na zadní nápravu přenášet spolehlivá převodovka Xtrac. Další změny vychází z úprav technických regulí pro sezónu 2017. Zapracovali jsme na aerodynamice hlavně v oblasti přední a zadní části karoserie. Kromě těchto vylepšení se našim technikům podařilo docílit i snížení hmotnosti prototypu a komplexními úpravami prošly také některé mechanické komponenty. Nyní dokončujeme veškeré montážní práce tak, abychom byli v plné síle připraveni na první testy s naší přepracovanou CLM P1/01. V letošním roce chceme dosáhnout výrazného posunu výkonnosti a zlepšení našeho vozu. Již nyní však analyzujeme další možnosti v oblasti dodávek pohonů, které budou v platnosti pro sezónu 2018 a které je možné již nyní objednávat.

Google+ Vytisknout

Diskuze: WEC: ByKolles změnil motory. Důvody i cíle tým prozradil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Audi nemá důvod něco měnit, ponechává si tak stejnou jezdeckou sestavu

Audi potvrdilo jezdeckou sestavu DTM pro příští rok

Většina jezdecké sestavy BMW pro příští sezonu DTM je známá

BMW potvrdilo pět jezdců pro příští rok

Ekström, Mattias

Vrátí se Ekström do DTM v roce 2019?

Farfus, Augusto

Augusto Farfus odchází z DTM, kde jej uvidíme?

Gary Paffett nakonec svedl souboj o titul s René Rastem

Hockenheimring: Rast vítězí v závodě, Paffett si připisuje titul mistra!

René Rast získává další vítězství, už páté v řadě!

Hockenheimring: Rast vyhrává sobotní závod a v boji o titul tak jsou tři jezdci

reklama
reklama

Doporučujeme

Joao Barbosa

Kvalifikace na Daytonu se odehrála v režii amerických strojů Cadillac a Ford

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud