6 rozdílů mezi F1 a WEC očima Marka Webbera

Daniel Šupa, 6. října 2016, 00:29 Google+

Australský pilot Mark Webber má bohaté zkušenosti z F1, ale ani v šampionátu WEC není nezkušeným nováčkem. Pro příznivce motoristického sportu se rozhodl porovnat oba vrcholné šampionáty a je zajímavé, jak srovnání dopadlo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mark Webber, člen posádky Porsche #1, při závodě 6 Hours of Mexico

Mark Webber, člen posádky Porsche #1, při závodě 6 Hours of Mexico | foto: Porsche

Sdílejte článek

Mark Alan Webber absolvoval v F1 plných 12 sezón a zúčastnil se 215 Grand Prix na monopostech Minardi, Jaguar, Williams a Red Bull. Jackie Stewart o něm v jeho časech u Williamsu utrousil, že nejspíš nikdy nenajde způsob, jak vyhrávat závody - Markovi se to povedlo devětkrát a k těmto vavřínům přidal dalších 31 pódiových umístění. Na konci sezóny 2013 dal F1 vale a pustil se do další části své kariéry. Nyní hájí barvy továrního týmu Porsche v šampionátu WEC. Ve slavném závodě 24h Le Mans startoval ještě před vstupem do F1 a v loňském roce získal titul šampiona v nejsilnější kategorii LMP1.

Má nesporně právo srovnávat. Celý článek najdete ZDE.

Google+ Vytisknout

Diskuze: 6 rozdílů mezi F1 a WEC očima Marka Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Audi nemá důvod něco měnit, ponechává si tak stejnou jezdeckou sestavu

Audi potvrdilo jezdeckou sestavu DTM pro příští rok

Většina jezdecké sestavy BMW pro příští sezonu DTM je známá

BMW potvrdilo pět jezdců pro příští rok

Ekström, Mattias

Vrátí se Ekström do DTM v roce 2019?

Farfus, Augusto

Augusto Farfus odchází z DTM, kde jej uvidíme?

Gary Paffett nakonec svedl souboj o titul s René Rastem

Hockenheimring: Rast vítězí v závodě, Paffett si připisuje titul mistra!

René Rast získává další vítězství, už páté v řadě!

Hockenheimring: Rast vyhrává sobotní závod a v boji o titul tak jsou tři jezdci

reklama
reklama

Doporučujeme

Kazuki Nakajima je připravený znovu usednout do závodního prototypu Toyota

Samurai chce přepsat historii Fuji Speedway

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud