Laguna Seca: Suverénní Biela a Werner

Daniel Šupa, 12. září 2003, 19:18 Google+

Posádka Joest Racing Audi Biela / Werner dosáhla dalšího vítězství.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Svůj náskok v hodnocení jezdců i týmů zvýšili suverénním výkonem, který byl po 120 kolech a 165 minutách závodu korunován zaslouženým vítězstvím.

„Vůz byl perfektní od samého začátku závodu. Jednou je to snadné a bez tlaku soupeřů, jindy je to horší,“ komentoval způsob, jakým dosáhli tohoto vítězství Frank Biela.

Nutno však přiznat, že jediný stroj téže třídy, tedy Audi R8 stáje Champion Racing, bojující o celkové vítězství, se potýkal s technickými problémy. Německé duo nedalo vedení po celý závod z rukou, přestože jim znovu velmi zdatně konkuroval slabší stroj ze skupiny LMP675.

Jako jediná posádka nebyla dvojice stáje Dyson Racing Lola předjeta vítězem ani o jediný okruh. James Weaver a Butch Leitzinger opět dokázali, že se s menším, slabším, ale velmi dobře připraveným vozem Lola EX257/AER MG musí v celkovém hodnocení počítat.

Třetí příčku z okruhu Road America si zopakovala posádka týmu JML Panoz Beretta / Saelens, která profitovala z problémů Audi, nicméně se s blížícím koncem sezony stále více zlepšuje.

Přesto však tým Prodrive slavil. Ve skupině GTS totiž skončil původně na druhém místě další vůz stáje řízený Magnussenem a Brabhamem. Po diskvalifikaci tak tým o těžce získané vítězství nepřišel, posádky továrních vozů Chevrolet Corvette sice skončily na dalších dvou stupních vítězů, ale tentokrát se ztrátou celých 2 kol!

Stejně jako Biela s Wernerem, také posádka stáje Alex Job Racing Sascha Maassen a Lucas Luhr proměnili své pomyslné Pole position ve vítězství ve třídě GT.


Laguna Seca, výsledky závodu:
1. Biela / Werner, Audi R8 (LMP 900), 2:45:30.373, 120 kol
2. Weaver / Leitzinger, Lola EX257/AER MG (LMP 675), 120 kol
3. Beretta / Saelens, Panoz LMP01/EPP (LMP 900), 118 kol
4. Herbert / Lehto, Audi R8 (LMP 900), 115 kol
5. Lewis / Drissi, R&S MK III C/Lincoln (LMP 900), 113 kol
6. Magnussen / Brabham, Ferrari 550 Maranello (GTS), 113 kol
7. Fild / Sutherland, R&S MK III C/Elan (LMP 900), 112 kol
8. Fellows / O'Connell, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 111 kol
9. Gavin / Collins, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 111 kol
10. Naspetti / Schiattarella, Ferrari 550 M (GTS), 110 kol

Vytisknout

Diskuze: Laguna Seca: Suverénní Biela a Werner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Enge nadšený prvními testy IRL - anotační foto

Enge nadšený prvními testy IRL

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud