Frank Biela a spolujezdec Marco Werner, startující s prototypem Audi R8 stáje Joest Racing, získali další Pole position a tím i významnou podporu v jejich boji o tituly.
V případě druhého a třetího místa na startu se také nic nezměnilo. Druhé místo obsadila se ztrátou 331 tisícin vteřiny posádka Weawer / Leitzinger, startující ve slabší třídě LMP 675 s vozem Lola EX257/AER MG týmu Dyson Racing Lola. Třetího nejlepšího času dosáhla posádka Herbert / Lehto s Audi R8 stáje Champion Racing Audi. Ve druhé řadě ji doplnil druhý vůz týmu Dyson Racing Lola, pilotovaný tentokráte trojicí Dyson / Valley / Wallace.
Třetí řada byla také směsí tříd. Z pátého místa startovala posádka Field / Duncan z týmu Intersport Racing Lola a vedle něj první z Panozů stáje JML Panoz s piloty Saelensem a Berettou.
Úspěchem Ferrari skončila kvalifikace třídy GTS. Pomyslnou první řadu obsadily oba rudé vozy stáje Prodrive Ferrari. Rychlejší byla posádka Magnussen / Brabham, která startovala, z 10. místa celkově. Jen o 60 tisícin vteřiny pomalejší bylo druhé Ferrari F550 Maranello posádky Kox / Enge. Oba tovární vozy Chevrolet Corvette se seřadily hned za Ferrari.
Posádka Maassen / Luhr získala s vozem Porsche 911 GT3 RS další Pole position ve třídě GT a z druhého místa ve třídě startoval další vůz stáje Alex Job Racing s piloty Bernhard / Bergmeister.
Laguna Seca, postavení na startu:
1. Biela / Werner, Audi R8 (LMP 900), 1:16.224 s
2. Weaver / Leitzinger, Lola EX257/AER MG (LMP 675), 1:16.555 s
3. Herbert / Lehto, Audi R8 (LMP 900), 1:16.842 s
4. Dyson / Wallace, Lola EX257/AER MG (LMP 675), 1:17.666 s
5. Field / Dayton, Lola EX257/AER MG (LMP 675), 1:17.967 s
6. Beretta / Saelens, Panoz LMP01/EPP (LMP 900), 1:18.267 s
7. Bucknum / Willman / McMurry, Pilbeam MP91 (LMP 675), 1:19.472 s
8. Fild / Sutherland, R&S MK III C/Elan (LMP 900), 1:20.402 s
9. Lewis / Drissi, R&S MK III C/Lincoln (LMP 900), 1:21.357 s
10. Magnussen / Brabham, Ferrari F550 M (GTS), 1:22.35 s